SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maj 2011: Polsat liderem w grupie 16-49, tracą TVP1 i TVP2

Liderem rynku telewizyjnego w maju 2011 r. była TVP 1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie 16-49 numerem jeden Polsat - top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Maj 2011: Polsat liderem w grupie 16-49, tracą TVP1 i TVP2

Jak wynika z danych telemetrycznych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, udział Jedynki w rynku telewizyjnym w maju 2011 r. wyniósł 18,47 proc. i był o 1 proc. niższy niż w analogicznym okresie ub.r. Na drugim miejscu, ze sporą stratą do lidera, znalazła się Telewizja Polsat z udziałem na poziomie 14,02 proc. (podobny wynik jak rok temu).

Na pozycję trzecią spadła TVN, której udział w rynku telewizyjnym spadł o 1,5 proc. i wyniósł 13,92 proc.

Tuż za podium znalazła się TVP 2, która rok wcześniej zajmowała trzecią lokatę. Jej udział w rynku telewizyjnym w maju 2011 r. spadł o 2,5 proc., co dało tej stacji wynik na poziomie 13,76 proc.

Zagregowany całodobowy udział w rynku czterech największych nadawców wyniósł w maju 2011 roku  60,17 proc., w porównaniu do 60,84 proc. w analogicznym okresie 2010 r.

Wszyscy 4+ (bez gości)
Lp.   V 2011   V 2010
1 TVP1 18,47 TVP1 18,61
2 Polsat 14,02 TVN 14,12
3 TVN 13,92 TVP2 14,10
4 TVP2 13,76 Polsat 14,01
5 TVN 24 4,43 TVP INFO 5,70
6 TVP INFO 4,22 TVN 24 4,54
7 TV4 2,37 TV4 2,00
8 TV Puls 1,69 TVN Siedem 1,32
9 TVN Siedem 1,62 TV Puls 1,30
10 Polsat 2 1,12 Disney Channel 1,04
11 Mini Mini 0,89 Cartoon Network 0,91
12 AXN 0,76 Mini Mini 0,89
13 TVP Polonia 0,74 Polsat 2 0,79
14 Disney Channel 0,74 AXN 0,77
15 VIVA Polska 0,63 Disney XD 0,72
16 Polsat News 0,63 TVP Polonia 0,69
17 Cartoon Network 0,58 Kino Polska 0,63
18 Discovery 0,56 VIVA Polska 0,62
19 Eurosport 0,53 Polsat News 0,57
20 Disney XD 0,53 Polsat Sport 0,54
21 13TH STREET 0,52 Comedy Central 0,50
22 TVN Style 0,48 Discovery 0,45
23 Comedy Central 0,47 Eurosport 0,43
24 Nickelodeon 0,47 TVN Style 0,43
25 Polsat Sport 0,46 TVN Turbo 0,41
26 TLC 0,41 13TH STREET 0,39
27 National Geographic Channel 0,41 TVS 0,39
28 TVS 0,41 Tele 5 0,37
29 TVN Turbo 0,39 Ale Kino 0,31
30 Kino Polska 0,37 BBC CBeebies 0,31


Najpopularniejszą stacją w grupie widzów z dostępem do telewizji kablowej i/lub satelitarnej była w maju 2011 roku także TVP 1
, której udział wyniósł tutaj 15,09 proc. (wzrost o 3 proc.) i był niższy niż w grupie wszystkich widzów.

Na pozycji drugie znalazła się TVN z udziałem 13,94 proc., co oznacza spadek o 3 proc. Dalej znalazły się Polsat i TVP 2 - obie te stacje miały tutaj udziały gorsze niż wśród wszystkich widzów.   

Grupa KabSat (bez gości)
Lp.   V 2011   V 2010
1 TVP1 15,09 TVP1 14,65
2 TVN 13,94 TVN 14,39
3 Polsat 11,01 TVP2 11,17
4 TVP2 10,94 Polsat 10,66
5 TVN 24 5,99 TVN 24 6,40
6 TVP INFO 2,78 TVP INFO 3,75
7 TV4 2,28 TV4 1,88
8 TVN Siedem 2,16 TVN Siedem 1,86
9 Polsat 2 1,52 Disney Channel 1,46
10 TV Puls 1,40 Cartoon Network 1,28
11 Mini Mini 1,21 Mini Mini 1,25
12 AXN 1,03 Polsat 2 1,11
13 Disney Channel 1,00 AXN 1,09
14 TVP Polonia 0,99 TV Puls 1,06
15 Polsat News 0,86 Disney XD 1,02
16 VIVA Polska 0,85 TVP Polonia 0,96
17 Cartoon Network 0,78 Kino Polska 0,89
18 Discovery 0,75 VIVA Polska 0,88
19 Eurosport 0,72 Polsat News 0,81
20 Disney XD 0,72 Polsat Sport 0,76
21 13TH STREET 0,70 Comedy Central 0,71
22 TVN Style 0,66 Discovery 0,63
23 Comedy Central 0,64 TVN Style 0,61
24 Nickelodeon 0,64 Eurosport 0,60
25 Polsat Sport 0,62 TVN Turbo 0,58
26 National Geographic Channel 0,56 13TH STREET 0,54
27 TLC 0,55 TVS 0,54
28 TVS 0,55 Tele 5 0,52
29 TVN Turbo 0,53 Ale Kino 0,44
30 Kino Polska 0,51 BBC CBeebies 0,44

 
W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - liderem w maju 2011 r. była Telewizja Polsat z wynikiem 17,06 proc. Na drugiej pozycji znalazła się TVN a na trzeciej TVP 1.

Wszyscy 16-49 (bez gości)
Lp.   V 2011   V 2010
1 Polsat 17,06 Polsat 16,75
2 TVN 15,78 TVP1 15,40
3 TVP1 14,72 TVN 14,91
4 TVP2 13,08 TVP2 13,03
5 TV4 2,77 TVP INFO 3,84
6 TVN 24 2,74 TVN 24 3,43
7 TVP INFO 2,44 TV4 2,21
8 TV Puls 1,83 TVN Siedem 1,67
9 TVN Siedem 1,74 TV Puls 1,35
10 Polsat 2 1,27 Mini Mini 1,23
11 VIVA Polska 1,12 VIVA Polska 1,10
12 Comedy Central 0,90 AXN 1,07
13 AXN 0,85 Polsat 2 1,01
14 Discovery 0,79 Cartoon Network 0,85
15 Mini Mini 0,74 Comedy Central 0,84
16 Disney Channel 0,65 Disney Channel 0,79
17 TVN Style 0,65 Kino Polska 0,78
18 TVP Polonia 0,61 TVN Style 0,67
19 TVN Turbo 0,56 TVN Turbo 0,62
20 Polsat News 0,53 Discovery 0,61
21 Cartoon Network 0,51 4fun TV 0,60
22 Disney XD 0,48 TVP Polonia 0,59
23 National Geographic Channel 0,48 Disney XD 0,59
24 Polsat Sport 0,46 Polsat Sport 0,51
25 4fun TV 0,43 Polsat News 0,51
26 Discovery Science 0,43 BBC CBeebies 0,48
27 TLC 0,43 Tele 5 0,41
28 Eurosport 0,43 HBO 0,40
29 Polsat JimJam 0,43 MTV Polska 0,40
30 Playhouse Disney 0,43 FoxLife 0,35


W grupie 16-49 (miasta) pozycję lidera obroniła stacja TVN
, która zyskała 3 proc do poziomu 17,18 proc. Druga była Telewizja Polsat z wynikiem 15,50 proc. a trzecia TVP1. 

Wszyscy 16-49 miasta (bez gości)
Lp.   V 2011   V 2010
1 TVN 17,18 TVN 16,66
2 Polsat 15,50 Polsat 15,48
3 TVP1 13,63 TVP1 13,26
4 TVP2 11,44 TVP2 11,28
5 TVN 24 3,69 TVN 24 4,41
6 TV4 2,65 TVP INFO 3,39
7 TVP INFO 2,42 TV4 2,07
8 TVN Siedem 1,77 TVN Siedem 1,91
9 Polsat 2 1,38 Mini Mini 1,68
10 TV Puls 1,29 AXN 1,39
11 Comedy Central 1,28 TV Puls 1,24
12 AXN 1,07 Comedy Central 1,17
13 VIVA Polska 1,07 VIVA Polska 1,12
14 Discovery 0,94 Polsat 2 1,07
15 TVP Polonia 0,92 Kino Polska 0,97
16 Mini Mini 0,9 Cartoon Network 0,96
17 TVN Style 0,82 TVN Style 0,91
18 National Geographic Channel 0,68 TVP Polonia 0,76
19 Polsat Sport 0,66 4fun TV 0,71
20 Disney Channel 0,63 Discovery 0,69
21 TVN Turbo 0,63 TVN Turbo 0,67
22 Eurosport 0,57 Disney Channel 0,58
23 Disney XD 0,53 Polsat Sport 0,56
24 Ale Kino 0,52 Disney XD 0,52
25 Comedy Central Family 0,52 MTV Polska 0,50
26 Kino Polska 0,51 Ale Kino 0,49
27 Discovery Science 0,48 Tele 5 0,48
28 13TH STREET 0,46 HBO 0,47
29 Polsat News 0,46 Polsat News 0,46
30 TLC 0,45 Polsat Sport Extra 0,43


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maj 2011: Polsat liderem w grupie 16-49, tracą TVP1 i TVP2

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tysiak
w tytule maj a w artykule kwiecień... to za jaki to miesiąc w końcu? za marzec może?
"W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - liderem w kwietniu 2011 r. była Telewizja Polsat z wynikiem 17,06 proc. Na drugiej pozycji znalazła się TVN a na trzeciej TVP 1."
8 8
odpowiedź
User
MistrzCiętejRiposty
Jak tak dalej pójdzie to TVP brylować będzie wyłacznie w grupie docelowej 0-6 i powyżej 90 czyli wyłacznie widzowie zdziecinniali.
8 8
odpowiedź
User
damiann
Polsat pozytywnie się wyróżnia na rynku telewizyjnym, zwłaszcza na tle telewizji publicznej, ale też na tle stronniczego TVN-u, podobnie jest z platformami cyfrowymi w ogóle, o czy świadczy miażdżąca przewaga ilości abonentów Cyfrowego Polsatu.
8 8
odpowiedź
User
Gość
Słuchaj panie solorz-solorz2-smoktunowicz! Nas z zasadu coś takiego jak piwko czy pifko nie interesuje. Interesuje nas przeżyć za 1000 zł/m-c na 3 osoby i wam
co więcej nic do tego. No chyba że ktoś chce sobie ukształtować świadomość
przez takie produkcje jak na innej podstronie tego zacnego niezbywalnego, opiniotwórczego portalu.
8 8
odpowiedź
User
Gość
No chyba że...
Chyba że B. Sworowska chce sobie postrzepic jezyk i jej sie taka rzeczywistość w zasadzie podoba. Trudno nie uwazac inaczej.
8 8
odpowiedź