SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maja Ostaszewska z synem reklamuje Superduet w T-Mobile

Ruszyła kampania reklamująca wprowadzoną właśnie przez T-Mobile Polska ofertę abonamentową Superduet. Za przygotowanie i realizację akcji, opartej na wizerunku Mai Ostaszewskiej, odpowiadają firmy marketingowe Bridge2Fun, ARC Worldwide, Agencja Warszawa, Liquid Thread i SMG Polska.

Spot z kampanii pokazuje, jak Maja Ostaszewska odwozi syna na zimowy wyjazd. W przeciwieństwie do innej matki nie musi go przestrzegać, żeby oszczędnie wykorzystywał pakiet internetu mobilnego. Ma to podkreślać, że w ramach oferty Superduet użytkownik oprócz nielimitowanych połączeń, SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci krajowych otrzymuje się pakiet 5 GB internetu, który można powiększyć w każdej chwili, a ponadto to jego zużycia nie przyczynia się korzystania z aplikacji Facebook, Messenger, WhatsApp, Twitter, Tinder, Tidal, radia internetowego, nawigacji i myDysk.

Tłem muzycznym kampanii jest piosenka Bobby’ego McFerrina „Don’t Worry Be Happy”, którą wykorzystano też w spocie z udziałem Bogusława Lindy promującym T-Mobile na kartę. Z kolei Maja Ostaszewska wystąpiła w bożonarodzeniowym klipie T-Mobile, a jesienią ub.r. razem z Piotrem Stramowskim reklamowała taryfy abonamentowe Supernet.

Nowa akcja reklamowa startuje w poniedziałek, będzie prowadzona w telewizji (spoty 3-sekundowe), internecie (m.in. osobne spoty i działania w social media, dla których kanwą są relacje między rodzicem a dorastającym nastolatkiem), prasie, radiu, punktach sprzedaży T-Mobile oraz na outdoorze (m.in. nośniki digital signage).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, kreacją reklam BTL-owych zajęła się agencja ARC Worldwide, za reklamy w internecie odpowiada Liquid Thread, za działania w social media - Agencja Warszawa, a za planowanie mediów - dom mediowy SMG Polska.

Dołącz do dyskusji: Maja Ostaszewska z synem reklamuje Superduet w T-Mobile

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
www
Pierwszy, komentarz dzień przed njusem ;)
odpowiedź
User
x
Pierwszy, komentarz dzień przed njusem
O kurde, faktycznie. Ciekawe, czy jak opiszę tu treść artykułu inna niż jest, to o północy się zmieni. Gratuluję uwagi.
odpowiedź
User
Polak
Niemcy, KOD, Ostaszewska, T-Mobile. Ten operator wie, jak rozsierdzić propolskie osoby.
odpowiedź