"Make a Connection - przyłącz się"

Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży (PFDiM) oraz firma Nokia rozpoczęły w dniu wczorajszym przyjmowanie projektów do V edycji programu Make a Connection - przyłącz się

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Promuje on ideę wolontariatu wśród młodych osób w wieku od 16 do 22 lat, wspierając projekty młodych grup poprzez małe dotacje i pomoc przy realizacji inicjatyw prowadzonych w lokalnych społecznościach. Program jest kontynuacją regionalnego projektu, pomyślnie realizowanego od 2001 roku w trzech województwach. Od 2004 roku program ma zasięg ogólnopolski.

W tym roku wybranych zostanie łącznie 70 grup młodzieżowych, z których każda otrzyma do 4 500 PLN na realizację swoich inicjatyw społecznych. Termin nadsyłania wniosków o dotacje w V edycji upływa 4 kwietnia 2005 roku. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 22 kwietnia br. Realizacja zwycięskich projektów potrwa od 1 lipca 2005 do końca lutego 2006 roku.

Make a connection to globalna inicjatywa realizowana przez International Youth Foundation (IYF) i firmę Nokia w 19 krajach. W Polsce program ten koncentruje się na szerzeniu idei wolontariatu, poprzez realizowanie projektów, które mogą odnosić się do integracji mniejszości narodowej, działań sportowych oraz promowania regionalnej kultury i historii. Celem programu jest pobudzanie ducha przedsiębiorczości poprzez udzielanie wsparcia przy realizacji wartościowej pracy oraz rozwój osobistej inicjatywy, jak też umiejętności pracy zespołowej i zdolności liderskich. Młodzież korzysta również ze specjalnych szkoleń zarządzania projektem.

"Już 220 projektów zostało zrealizowanych przez grupy młodzieżowe." - powiedziała Maria Holzer, dyrektor PFDiM. "Ich ogromne zaangażowanie i pasja oraz pozytywne efekty zrealizowanych już pomysłów pokazują, jak wiele młodzi ludzie się uczą i ile sukcesów osiągają, gdy dysponują stosownymi narzędziami i mają odpowiednie warunki". Hanna Viita, dyrektor marketingu Nokia Poland dodała. "To fascynujące widzieć, z jakim zapałem młodzież realizuje swoje pomysły. Jak przenosi energię na swoje społeczności, kształtując rzeczywistość wokół siebie. Nokia jest dumna, że może wspierać taki program i z niecierpliwością czeka na kolejny etap."

Patronat medialny nad V edycją Make a Connection objęły polska telewizja muzyczna VIVA Polska, rozgłośnia radiowa Radiostacja oraz magazyn Eurostudent.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"