Make Life Harder reklamuje Tier

Operator hulajnóg miejskich Tier rozpoczął kampanię w internecie, której strategicznym elementem jest współpraca z twórcą Make Life Harder. Działania prowadzi agencja Streetcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Make Life Harder reklamuje Tier

Agencja Streetcom w ramach wakacyjnej odsłony kampanii influencer marketingu zaplanowała działania uwzględniające wszystkie grupy influencerów: nano influenerów (product seeding), micro influencerów (FameShop) oraz dedykowany cykl aktywności z Make Life Harder.

Przez cały czerwiec na koncie MLH będą publikowane oryginalne, autorskie filmy zachęcające do korzystania z hulajnóg Tier w unikalnym stylu, do którego przyzwyczajeni są obserwatorzy konta. Współpraca z influencerem jest częścią kampanii „Poruszaj się jak zwierze. Jedź TIER", w której marka zwraca uwagę na „ekologiczne" zachowania niektórych zwierząt i zachęca do wprowadzania zrównoważonych rozwiązań do swojego codziennego życia.   

grafika
grafika
grafika

Główne cele prowadzonych przez agencje działań to zwiększenie świadomości istnienia produktu oraz zasad bezpieczeństwa, a także zwiększenie ilości przejazdów hulajnogami Tier oraz wyeksponowanie przewag konkurencyjnych produktu operatora.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska