SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Makłowicz, Różczka i Pietrucha w kampanii „Jeszcze żywy karp”

Startuje kampania przeciwko niehumanitarnemu traktowaniu karpi kupowanych na Święta. Twarzami akcji są Robert Makłowicz, Magdalena Różczka oraz Julia Pietrucha.

Tegoroczna kampania „Jeszcze żywy karp” nawiązuje do stylistyki plakatu filmowego. Na wykorzystywanym w akcji layoucie jej ambasadorzy występują podwójnie: w filmie „Karp z lodu” oraz przeciwko niehumanitarnemu traktowaniu karpi, które kupowane są przede wszystkim na Boże Narodzenie. W kampanii po raz pierwszy biorą udział aktorki Magdalena Różczka i Julia Pietrucha, natomiast kucharz Robert Makłowicz wystąpił już w jej ubiegłorocznej odsłonie (więcej na ten temat).

Obecna akcja obejmuje radio (reklamy m.in. w rozgłośniach regionalnych), internet (działania na Facebooku, bannery na innych stronach) oraz BTL (ulotki, kartki wysyłkowe). Kreację kampanii przygotowała agencja Clos Brothers, a realizacją działań i pozyskaniem mediów na ich potrzeby zajął się Klub Gaja, który jest inicjatorem całej akcji.

Dołącz do dyskusji: Makłowicz, Różczka i Pietrucha w kampanii „Jeszcze żywy karp”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radek
"humanitarne" traktowaniejak sama nazwa wskazuje dotyczy człowieka. Maklowicz to nie kucharz tylko historyk prowadzący programw którym opowiadał swoim hobby kakimjest gotowanie.
Mam jeść nieswieze ryby tylko dlatego ze sieci hipermarketów lobbuja na rzeczswoich sposobów sprzedarzy?
odpowiedź
User
Bartolomeo
Ludzie co to mają być za obleśne zdjęcia. Fataloza. Zero gustu. Takie ładne kobitki a takie słabe ujęcia.................
odpowiedź
User
natalia
Popieram - zdjęcia kiepskie. Pani Magda nie podobna do siebie a pani blondynka co to za minę ma?
odpowiedź