SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Makro Cash & Carry sponsorem show TVN „MasterChef”

Firma Makro Cash & Carry, właściciel sieci hurtowni, został głównym sponsorem kulinarnego reality-show “MasterChef’, który będzie emitowany jesienią br. na antenie telewizji TVN.

logo „MasterChef”

logo „MasterChef”

- Sponsoring programu „MasterChef” to kolejny krok w promocji gotowania przez Makro - mówi Jose Bonito, dyrektor marketingu spółki. -Makro organizuje szkolenia dedykowane branży Horeca oraz warsztaty dla blogerów kulinarnych. W tym roku we współpracy z samorządami 12 miast sieć promuje również lokalną gastronomię poprzez plebiscyt „Korona Smakosza”. W ramach tej akcji konsumenci wybierają najlepsze lokale gastronomiczne. Jestem przekonany, że „MasterChef” umożliwi Makro zaprezentowanie swoich kulinarnych kompetencji jeszcze większej liczbie odbiorców - dodaje.

W hurtowniach Makro w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie na przełomie czerwca i lipca br. odbywały się precastingi do programu.

>>> Anna Starmach, Magda Gessler i Michel Moran w „MasterChef”

„MasterChef” to jeden z najpopularniejszych reality-show poświęconych gotowaniu. Realizowany jest w ponad 35 krajach. Uczestnicy polskiej wersji, wykonując różne zadania kulinarne, walczyć będą o tytuł Mistrza Kuchni, 100 tys. zł i kontrakt na wydanie książki kucharskiej. Gospodynią programu „MasterChef” będzie Magda Gessler, a jurorami - Anna Starmach i Michel Moran (więcej o kulisach ich wyboru). TVN format produkuje samodzielnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Makro Cash & Carry sponsorem show TVN „MasterChef”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
neo
oooo. a co kryje pod sobą sformułowanie "za to co potrafi wyprawiać"????;)
8 8
odpowiedź