Makro Cash & Carry z loterią od Świętego Mikołaja

Rozpoczęła się świąteczna promocja sieci hurtowni wielkopowierzchniowych Makro Cash & Carry pod nazwą "Loteria od świętego Mikołaja". Mechanizm akcji i wspierające ją reklamy przygotowała agencja Linea Recta.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w loterii, należy od 26 listopada do 23 grudnia br. w sklepie Makro  Cash & Carry dokonać jednorazowo zakupu za minimum 250 zł brutto i odebrać zdrapkę. W zdrapkach do wygrania są nagrody rzeczowe. W przypadku chęci gry o samochody należy wysłać swoje zgłoszenie za pomocą sms lub strony loteriamakro.pl.

Na zwycięzców czeka ponad 100 000 nagród, w tym m.in. telewizory, tablety, smartphony, konsole, bony Makro oraz 5 samochodów marki Opel.

grafika

Agencja Linea Recta opracowała mechanizm loteryjny oraz stworzyła wszystkie materiały kreatywne. Dodatkowo zajmuje się organizacją prawną loterii, dystrybucją oraz obsługą infolinii.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"