Małgorzata Kożuchowska twarzą marki Aryton

Aktorka Małgorzata Kożuchowska została ambasadorką polskiej marki odzieży kobiecej Aryton. Na potrzeby akcji zdjęcia Kożuchowskiej wykonał Mateusz Stankiewicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Wybór ambasadorki był dla nas oczywisty. Małgorzata Kożuchowska jest cenioną aktorką, a przy tym piękną kobietą, która postrzegana jest  jako ikona mody i stylu - uzasadnia Patrycja Cierocka, córka właścicieli Arytonu i główna projektantka marki. - Modowy, a przy tym bardzo pozytywny wizerunek Małgorzaty Kożuchowskiej doskonale pasuje do charakteru marki Aryton. Nasze kreacje z pewnością podkreślą styl i urodę Pani Małgorzaty - dodaje.

Materiały z wizerunkiem Małgorzaty Kożuchowskiej pojawią się w salonach sieci Aryton oraz na stronach internetowych firmy. Ponadto aktorka weźmie udział w spotkaniach w klientkami Arytonu oraz będzie wypowiadać się na blogu marki. Na razie nie jest w planach, żeby pojawiła się w reklamach telewizyjnych czy prasowych marki.

Przedstawiciele Arytonu nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa z Kożuchowską.

grafika

Za stylizację do sesji z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej odpowiadała Marta Kalinowska, a zdjęcia wykonał Mateusz Stankiewicz, jeden z najbardziej cenionych fotografów mody w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"