Małgorzata Rozenek-Majdan nową ambasadorką Avon

Małgorzata Rozenek-Majdan została ambasadorką marki kosmetycznej Avon. Promuje brand wraz z aktorką Małgorzatą Kożuchowską.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Rozenek-Majdan nową ambasadorką Avon
Małgorzata Rozenek-Majdan

Małgorzata Rozenek-Majdan występuje na okładce wrześniowego katalogu Avonu. Promuje wodę perfumowaną dla kobiet Avon Luminata. O dalszych aktywnościach reklamowych z udziałem ambasadorki firma poinformuje w najbliższym czasie.

- Kosmetyki Avon pamiętam i lubię od zawsze. Pierwsze błyszczyki, które kupowałam jeszcze jako nastolatka, były właśnie od Avon, dlatego darzę tę markę ogromnym sentymentem - mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.

To kolejny kontrakt reklamowy Rozenek-Majdan. Gwiazda stacji TVN występowała w reklamach Tesco, Biedronki czy Plusa. Kilak tygodni temu, razem z Hanną Lis i Weroniką Rosati, wzięła udział w akcji społecznej platformy Showmax "Na początku było słowo", walczącej z hejtem w internecie.

Ambasadorzy Avon

Przygotowywaniem kampanii wizerunkowych dla Avon zajmuje się agencja Warsaw Creatives, natomiast reklamy związane z promocjami przygotowuje FCB Bridge2Fun.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami