SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Rozenek-Majdan nową ambasadorką Avon

Małgorzata Rozenek-Majdan została ambasadorką marki kosmetycznej Avon. Promuje brand wraz z aktorką Małgorzatą Kożuchowską.

Małgorzata Rozenek-MajdanArticle

Małgorzata Rozenek-Majdan występuje na okładce wrześniowego katalogu Avonu. Promuje wodę perfumowaną dla kobiet Avon Luminata. O dalszych aktywnościach reklamowych z udziałem ambasadorki firma poinformuje w najbliższym czasie.

- Kosmetyki Avon pamiętam i lubię od zawsze. Pierwsze błyszczyki, które kupowałam jeszcze jako nastolatka, były właśnie od Avon, dlatego darzę tę markę ogromnym sentymentem - mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.

To kolejny kontrakt reklamowy Rozenek-Majdan. Gwiazda stacji TVN występowała w reklamach Tesco, Biedronki czy Plusa. Kilak tygodni temu, razem z Hanną Lis i Weroniką Rosati, wzięła udział w akcji społecznej platformy Showmax "Na początku było słowo", walczącej z hejtem w internecie.

Małgorzata Rozenek-Majdan prowadzi w TVN reality show "Projekt Lady", zaś w jesiennej ramówce TVN Style pojawi się jej nowy program "Poczuj się jak Małgosia Rozenek".

Ambasadorzy Avon

W marcu tego roku w kampanii Avon wystąpił prezenter telewizyjny Hubert Urbański. Z kolei do akcji „AvonSięSprawdza” zaangażowano Katarzynę Zielińską, Martę Żmudę-Trzebiatowską i Małgorzatę Kożuchowską. Ta ostatnia od kilku lat pełni funkcję ambasadorki Avon.

Przygotowywaniem kampanii wizerunkowych dla Avon zajmuje się agencja Warsaw Creatives, natomiast reklamy związane z promocjami przygotowuje FCB Bridge2Fun.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Rozenek-Majdan nową ambasadorką Avon

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niemcy
Biorąc pod uwagę ambasadorów dochodzę do wniosku, że Avon w Polsce chce sprzedawać produkty 60-latkom, które chcą się zbotoksować na 30-latki. Coś jak Harley w Stanach. Metoda jak metoda. Gorzej będzie za 20 lat, wtedy trzeba będzie gorączkowo szukać metody dotarcia do młodych.
odpowiedź
User
Max
Nowa strategia firmy Avon: kosmetyki dla kretynek. Albo to pomysł wyjątkowo durnego marketingu, albo - jeżeli oparty o badania rynku - dowód żenująco niskiego IQ Polek
odpowiedź
User
chce się Ż...ygac
Chce się Ży...................gac
odpowiedź
User
endrjuddudi
Po co tam Małgorzata Kożusrowska? rozumiem, że reprezentuje ona pisowski kler ejvonu?
odpowiedź
User
al
Nigdy nie kupie kosmetykow tej firmy.🤪😜🤪
odpowiedź