Małgorzata Szelenbaum: z Atmedia do grupy ClickAd

Małgorzata Szelenbaum dołączyła do zespołu grupy ClickAd, gdzie została pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży. Jest to nowe stanowisko w strukturach holdingu.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Szelenbaum: z Atmedia do grupy ClickAd
Małgorzata Szelenbaum

Zadaniem Szelenbaum jest stworzenie i wdrożenie spójnej strategii sprzedaży dla wszystkich spółek wchodzących w skład grupy ClickAd. Będzie ona również odpowiadać za obszar marketingu i komunikacji z mediami.

Małgorzata Szelenbaum przez ostatnie dziesięć lat pracowała w Atmedia, m.in. na stanowisku dyrektora sprzedaży. Wcześniej była związana z firmą Integrated Media Sales. Karierę w branży mediowej rozpoczęła w 1999 roku w dziale reklamy Wydawnictwa Murator.

Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, na którym ukończyła zarządzanie i marketing na wydziale prawa i administracji.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały