SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Mam talent! 3” zdeklasował konkurencję, 82 mln zł z reklam

Trzecia edycja "Mam talent!" miała mniej widzów niż emitowana rok temu druga seria talent-show, ale w paśmie emisji widowiska TVN nie dała szans konkurencji. Wpływy reklamowe z programu wyniosły 82 mln zł i były wyższe o 47 proc.

Średnia oglądalność trzeciej edycji “Mam talent!” wyniosła 5,28 mln widzów, co dało stacji 34,96 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 40,72 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów – 5,77 mln osób - zgromadził finałowy odcinek widowiska, który nadano w minioną sobotę.

Tak wysokie wyniki bezapelacyjnie zapewniły TVN-owi dominację w sobotnie wieczory w rywalizacji z konkurencją, zarówno w grupie 4+ jak i 16-49. Drugie miejsce w obu grupach zajęła TVP 1, emitująca w tym czasie głównie filmy fabularne, co dało jej jednak tylko odpowiednio 19,94 proc. i 19.40 udziału.

Oglądalność trzeciej serii programu była nieco niższa od oglądalności drugiej edycji, która rok temu przyciągała przed ekrany średnio 5,39 mln widzów. Wtedy show notował jednak nieco niższe udziały niż teraz, wynoszące 34,63 proc. w 4+ i  40,37 proc. w 16-49. Natomiast emitowana dwa lata temu pierwsza edycja miała dotychczas najniższą widownię – 4,75 mln osób.

Trzecią edycję "Mam talent!" oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia oraz mieszkańcy miast.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków show wyniosły 82,2 mln zł. Poprzednia edycja zarobiła jedynie 56 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Zwycięzcą trzeciej serii programu została 11-letnia Magda Welc, która otrzymała czek na 300 tys. zł. Kolejna edycja "Mam talent!" ma pojawić się na antenie TVN jesienią przyszłego roku. Wiosną 2011 roku stacja w tym paśmie planuje emisję show “X Factor” (więcej na ten temat).


Oglądalność trzeciej serii "Mam talent!" odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
04-09-20104 199 35931,50%37,71%
11-09-20104 558 42132,07%36,44%
18-09-20104 792 29831,98%35,87%
25-09-20105 351 01736,64%42,81%
02-10-20105 499 20636,08%45,21%
09-10-20105 324 37735,38%40,63%
16-10-20105 769 37538,73%47,32%
23-10-20105 179 60132,90%38,66%
30-10-20105 604 37735,67%42,53%
06-11-20105 648 85634,81%39,85%
13-11-20105 130 99532,98%37,35%
20-11-20105 428 15435,01%38,30%
27-11-20105 773 20938,83%45,27%
Średnia5 276 00134,96%40,72%


Widownia konkurencji w czasie emisji programu

 Wszyscy 4+16-49
 AMRSHR %SHR %
Mam talent5 276 00134,96%40,72%
TVP 13 012 29519,94%19,40%
TVP 22 043 94813,53%9,49%
Polsat1 703 62311,28%12,08%


Profil widowni talent show

 ADH %AFF
PłećMężczyźni40,39%84
 Kobiety59,61%115
Wiek 4-93,06%51
  10-155,82%83
 16 - 193,59%62
 20 - 245,08%62
 25 - 299,01%101
 30 - 349,99%122
 35 - 398,72%123
 40 - 447,64%119
 45 - 496,91%97
 50 - 549,44%114
 55 - 599,77%129
 60+20,96%107
Wlk. miastaWieś31,59%81
 < 50 tys.25,76%107
 50-100 tys.10,11%118
 100-200 tys.10,59%132
 > 200 tys.21,96%108
ZawódTop management9,35%120
 Pracownicy średniego szczebla18,05%125
 Pracownicy fizyczni i rolnicy21,22%105
 Emeryci27,22%109
 Inni24,15%74
WykształceniePodstawowe45,45%99
 Średnie32,60%110
 Wyższe13,06%114
 Inne8,89%68


 

Dołącz do dyskusji: “Mam talent! 3” zdeklasował konkurencję, 82 mln zł z reklam

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znowu macie błąd
Oglądalność drugiej serii programu była nieco niższa od oglądalności drugiej edycji,
odpowiedź
User
plus błąd kolejny
Wedy show notował
odpowiedź
User
do 3 razy sztuka!
Drugą edycję "Mam talent!" oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia oraz mieszkańcy miast.

tyle tylko, że właśnie zakończyła się 3 edycja...
odpowiedź