„Mam talent!” nadal hitem. TVN zdecydowanym liderem rynku

Dziewiąta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,88 mln widzów. To o 190 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Mam talent!” nadal hitem. TVN zdecydowanym liderem rynku
fot.: Cezary Piwowarski/TVN

„Mam talent! 9” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 17 września) wyniosła 2,87 mln osób, co przełożyło się na 21,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,75 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 3,03 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek talent-show.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/azja-express-hitem-tvn-stacja-zyskala-500-tys-widzow ##

Odcinek po odcinku

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 190 tys. widzów (minimalnie wzrósł udział produkcji w grupie 4+, ale spadł w 16-49). Wówczas pierwsze trzy odcinki ósmej serii talent-show średnio oglądało 3,06 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,13 proc. oraz 21,50 proc. udziału.

„Mam talent!” w swoim paśmie pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, która ma 11,08 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje konkurencyjny show „The Voice of Poland”. Trzecia jest TVP1 (gł. kroniki sportowe, serwis pogodowy i „Komisarz Alex”; 11,01 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmów animowanych; 9,39 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 drugie miejsce zajmuje Polsat, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie wiekowej 16-59 TVN także pokonuje konkurencję, a dalsze miejsca zajmują: TVP2, Polsat i TVP1.

Widownia „Mam talent!” na tle konkurencji

Warto dodać, że czwarty odcinek 9. edycji talent-show, pokazany 24 września o 20.00, miał 2,90 mln widzów.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc. http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-liderem-w-sierpniu-duzy-wzrost-ogladalnosci-tvp2-seriale-tvp-i-io-hitami-miesiaca

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta