SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mann i Materna w mafijnej kampanii lokaty w Kredyt Banku (wideo)

Rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Kredyt Banku z udziałem Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny. W akcji - przygotowanej przez firmy Just i Starcom - promowana jest lokata.

Article

Nowa kampania Kredyt Banku z Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną nawiązuje do stylistyki filmu gangsterskiego. Materna jako interesant przychodzi do mafiosa Manna, żeby powierzyć mu swoje oszczędności. Tymczasem okazuje się, że wyższe oprocentowanie na półrocznej Lokacie z Premią - 6,5 w skali roku - zapewnia Kredyt Bank. Dodatkowo jeśli klient otworzy w banku konto osobiste, na które będzie otrzymywał wynagrodzenie w wysokości minimum 2 tys. zł miesięcznie, oprocentowanie jego lokaty zostanie podwyższone do 6,7 proc.

Mann i Materna są twarzami reklamowymi Kredyt Banku od prawie roku. W ostatniej kampanii, prowadzonej jesienią ub.r., promowali kredyt gotówkowy (obejrzyj ten spot), a wcześniej m.in. kredyt hipoteczny (zobacz to).
 


Nowa kampania obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN, stacje niszowe), radio (TOK FM, RMF FM i Radio Złote Przeboje), prasę (największe dzienniki i tygodniki opinii), internet (m.in. social media), outdoor (siatki wielkoformatowe, bilboardy i witryny własnych placówek) oraz BTL.  Wykorzystywane w akcji reklamy przygotowała agencja reklamowa Just, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mann i Materna w mafijnej kampanii lokaty w Kredyt Banku (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
takitam
nadal słabe... nadal słabe.....
odpowiedź
User
Bruce
To już jest koniec, tak źle jeszcze nie było i już pewnie nie będzie, bo Kredyt Bank jest przejmowany przez Santandera. Na szczęście, oszczędzą tych kolejnych kup z nieśmiesznymi M&M.
odpowiedź
User
ekspert
bez nadziejnyh bank beznadziejne reklamy i bochaterowie !
odpowiedź
User
jakub
Warto wspomnieć, że Mann i Materna parodiowali "Ojca Chrzestnego" jeszcze za czasów "Za chwilę dalszy ciąg programu".
odpowiedź
User
misiek
Ale dramat! Gorszego spotu to już dawno nie widziałem. Czy polska reklama jest naprawdę tak słaba, czy w tak dramatycznym tempie schodzi na dno?
odpowiedź