SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Boroszko za Jacka Dzięcielaka szefem Media Impact Polska

Marcin Boroszko od połowy kwietnia będzie prezesem Media Impact Polska i chief sales officerem Grupy Onet-RASP. Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, przejdzie do rady nadzorczej firmy.

Marcin BoroszkoArticle

Jako nowy prezes Media Impact Polska i chief sales officer Grupy Onet-RASP Marcin Boroszko wejdzie też do zespołu dyrektorskiego, w którym będzie odpowiadał za dobrą współpracę między Media Impact Polska a pozostałymi spółkami z Grupy. Pozostałymi członkami tego zespołu są Mark Dekan (CEO Grupy Onet-RASP), Edyta Sadowska (CEO Ringier Axel Springer Polska), Aleksander Kutela (CEO Grupy Onet.pl), Grzegorz Kania (dyrektor finansowy Grupy Onet-RASP) oraz Jovan Protic (chief operating officer Grupy Onet-RASP).

- Cieszę się, że tak doświadczony ekspert, z ogromną wiedzą o rynku, dołącza do naszego zespołu. Pamiętając o tym, że jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Onet-RAS Polska jest wideo, wiedza Marcina jest nieoceniona i gwarantuje dalsze sukcesy Media Impact - przekonuje Mark Dekan.

Marcin Boroszko poprzednio przez 15 lat był związany z brokerem reklamy telewizyjnej AtMedia. Pełnił tam kolejno funkcje dyrektora zarządzającego, wiceprezesa i prezesa, a w 2010 roku został prezesem AtMedia Group. Firma zniknęła z polskiego rynku z końcem 2014 roku, po tym jak straciła zdecydowaną większość obsługiwanych kanałów (głównie na rzecz biur reklamy TVN i Polsatu).

Wcześniej Boroszko był m.in. general commercial directorem w G+J Polska oraz dyrektorem ds. sprzedaży w Radiu ZET. Z branżą mediów i reklamy jest związany od 1998 roku.

Media Impact Polska działa od początku 2014 roku, obsługuje w zakresie sprzedaży reklam wszystkie serwisy internetowe i tytuły prasowe Grupy Onet-RASP. Funkcję CEO firmy przez cały ten okres pełnił Jacek Dzięcielak. W kwietniu dołączy on do rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z Grupą Onet-RASP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Boroszko za Jacka Dzięcielaka szefem Media Impact Polska

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wupo
jest kolejny prezes! hurra! teraz już wszystko pójdzie ja z płatka...;)
odpowiedź
User
ohoh
a czemu nie wasinski?
odpowiedź
User
łubudu
Jacyś sami starzy Ci nowi szefowie działów reklam.
odpowiedź
User
:)
Gratulacje Marcin!
odpowiedź
User
zorro
patrzac na at media czy to aby nie wspolczesny Konrad Wallenrod??
odpowiedź