SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Dorociński jako „gość z telewizora” reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe w PZU (wideo)

Startuje kampania reklamująca ubezpieczenia mieszkaniowe oferowane przez PZU. Akcję - z udziałem Marcina Dorocińskiego, ambasadora reklamowego firmy - przygotowały agencje DDB Warszawa i K2 oraz dom mediowy Starlink.

Marcin Dorociński w reklamie PZU Article

W nowej kampanii PZU Marcin Dorociński w roli - jak sam to określa „gościa z telewizora” - zwraca się wprost do odbiorcy, podkreślając, że mnogość informacji w mediach o pożarach czy kradzieżach sprawia, że mylnie podchodzi się do nich z dystansem, sądząc, że nam takie coś się nie przydarzy. Reklamy podkreślają również, że koszt ubezpieczenia PZU Dom wynosi już od 50 groszy dziennie.

- Podstawowym założeniem kampanii jest walka z powszechną percepcją drogich ubezpieczeń mieszkaniowych. Zwracamy uwagę, że za naprawdę niewielkie pieniądze możemy uchronić się przed skutkami zdarzeń, które mogą przytrafić się każdemu i tym samym zapewnić  spokój sobie i rodzinie - tłumaczy Joanna Wróbel z biura marketingu PZU.

 

Przypomnijmy, że Marcin Dorociński jest ambasadorem marketingowym PZU od maja br. W poprzednich kampaniach promował ubezpieczenia komunikacyjne (zobacz więcej), występuje też w spotach wspierających akcję społeczną „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” (więcej na ten temat).

Kampania ubezpieczenia mieszkaniowego jest prowadzona od początku października w telewizji (spot 30-sekundowy) oraz internecie (bannery prowadzące na stronę docelową).

Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja DDB Warszawa, a reklam internetowych - agencja K2. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński jako „gość z telewizora” reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe w PZU (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Jak dla mnie to raczej zniechęca a nie reklamuje
9 8
odpowiedź