SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Kasprzak: z magazynu "Logo" na szefa PR w Erbudzie

Marcin Kasprzak, który przez blisko 4 lata był redaktorem naczelnym magazynu "Logo" (Agora) został dyrektorem ds. komunikacji i PR w spółce Erbud - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl./

Article

Kasprzak - jako dyrektor ds. komunikacji i PR firmy Erbud - odpowiada za wszelkie działania z zakresu public relations, w tym za kontakty z mediami, komunikację wewnętrzną, employer branding oraz za zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych.

Ostatnio, przez blisko 4 lata, Marcin Kasprzak był redaktorem naczelnym magazynu "Logo", który Agora przestała wydawać w maju br. Wcześniej przez prawie 5 lat pracował w wydawnictwie Marquard Media Polska. Był tam m.in. redaktorem w magazynie "Esquire" i redaktorem magazynu "Playboy".

W latach 2011-2016 pracował jako dziennikarz w "Classic Auto", współpracował też z Onetem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Kasprzak: z magazynu "Logo" na szefa PR w Erbudzie

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ar2di2
Powiem tak - swoje za uszami ma, ale jako dziennikarza szkoda go na pr-owca.
odpowiedź
User
Bb
Nie wiem co to erbud ale ma szczęście
odpowiedź
User
Wiedzący
Kolejny dobry dziennikarz idzie do biznesu, a to nie jest dobry news
odpowiedź