SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Marcin Maj po 15 latach odchodzi z OS3 Group, zastąpi go David Meister

Marcin Maj rezygnuje z funkcji CEO i członka zarządu agencji OS3 i całej OS3 Group, z którą związany był przez 15 lat. Dołączy do zespołu agencji H2O Creative, która wycofuje się z OS3 Group, ponownie stając się niezależnym podmiotem.

Marcin Maj Article

Maj złożył rezygnację z obu stanowisk z początkiem kwietnia br. Swoje obowiązki będzie pełnił do końca bieżącego miesiąca. Maj przestanie być również udziałowcem w OS3 Group - miał 12 proc. jej udziałów (większościowym udziałowcem firmy jest fundusz inwestycyjny WSI Capital).

- 15 lat to szmat czasu. Przez ten okres zmieniłem się nie tylko ja, ale i sama agencja. OS3 jest teraz w najlepszym możliwym momencie, momencie do którego dążyłem odkąd zostałem prezesem. To agencja o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, z silnym zapleczem kreatywnym i kompetencyjnym. Czuję, że spełniłem swoją misję i jestem pewien, że agencja dalej będzie doskonale sobie radzić, bez względu na moją obecność. Podjęta przeze mnie decyzja jest w pełni przemyślana i dojrzewała we mnie już od jakiegoś czasu. Wiem, że dla mnie przyszedł moment, by zmierzyć się z kolejnymi, ciekawymi wyzwaniami - tłumaczy swoją decyzję Marcin Maj w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Z dniem odejścia Marcina Maja funkcję CEO agencji obejmie David Meister, który ma blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe. Wcześniej pracował m.in. w agencjach DDB Warszawa (obecnie DDB&tribal), Ogilvy&Mather i Leo Burnett.

W 2010 przeszedł do firmy Perła Browary Lubelskie, z którą był związany przez 5 lat. Do jego głównych zadań należało stworzenie oraz wdrożenie strategii ekspansji rynkowej flagowej marki spółki - piwa Perła.

Po formalnym zakończeniu pracy w OS3, Marcin Maj dołączy do zespołu agencji shopper marketingowej H2O Creative - ma zostać jej udziałowcem (drugim będzie Michał Tomaszuk, CEO tej firmy). H2O Creative w połowie ub.r. została kupiona przez OS3 Group.

Obecnie trwa proces wycofywania agencji H2O Creative ze struktur OS3 Group.  - To była obopólna decyzja - grupy oraz agencji. H2O Creative to gracz o silnie rozwiniętych kompetencjach, szczególnie w zakresie brand building oraz shopper marketingu. Jej pojawienie się w grupie miało jeden cel - wesprzeć pozostałe podmioty w tych obszarach. Udało się wspólnie z OS3 zrealizować kilka ważnych projektów - podsumowuje Marcin Maj. - Fakt, że H2O Creative formalnie wychodzi z grupy, nie oznacza wcale, że nie będzie między agencjami współpracy. Wręcz przeciwnie. Zakładamy, że w niedalekiej przyszłości będzie ona kontynuowana na zasadach partnerstwa - zapowiada.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Maj po 15 latach odchodzi z OS3 Group, zastąpi go David Meister

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz Pruszczyński
Artykuł mija się w 100% z prawdą, to samo co w PRESS. Oto moje oświadczenie:
Marcin Maj będąc prezesem OS3 doprowadził w niej do gigantycznej straty i teraz próbuje uciec przed konsekwencjami. Coś czuję, że to będzie dobry serial kryminalny. Jestem współzałożycielem, mniejszościowym udziałowcem OS3 i żałuję bardzo, że Marcin Maj okazał się nie kapitanem tego statku, tylko szczurem pokładowym. Inni wspólnicy starają się ratować ten okręt i mam nadzieję że im się to uda. Poza tym H2O nigdy nie było w strukturach kapitałowych OS3. To kolejna z wielu manipulacji Marcina Maja.
Z poważaniem,

Tomasz Pruszczyński
80 17
odpowiedź
User
mi
jakiś smrodek tutaj czuć
20 9
odpowiedź
User
publiczność
Dziękujemy za szczerość i informację. Dobrze, że w czasach post-prawdy ktoś ma odwagę mówić prawdę. Trzymamy kciuki. Pozdrowienia
23 11
odpowiedź
User
Fatalnie poinformowany
Ciekawa sprawa. Znana agencja i taka wolta. I jeszcze też komentarz TP. Czekam na ciąg dalszy.
20 9
odpowiedź
User
MM
Jeśli to prawda co oświadczył Tomek Pruszczyński - to jakim trzeba być łgarzem aby taką notatkę wypuścić? Czy wirtualnemedia nie powinno przed bezmyślną publikacją notatki zweryfikować fakty? Słabo to wygląda... Pracownicy pewnie już szukają nowej roboty - nie wygląda to dobrze, ale trzymam kciuki!
26 15
odpowiedź