Marcin Majchrzak za Daniela Malaka general managerem Haier Group Poland

Producent sprzętu gospodarstwa domowego Haier Group Poland ma nowego general managera. Stanowisko to objął Marcin Majchrzak. Zastąpił Daniela Malaka, który awansował w strukturach firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marcin Majchrzak za Daniela Malaka general managerem Haier Group Poland
Marcin Majchrzak

Marcin Majchrzak pokieruje polskim oddziałem Haier Group, który specjalizuje się w dystrybucji AGD marek Haier, Candy i Hoover.

Wcześniej Majchrzak był m. in. dyrektorem ds. rozwoju klientów i członkiem zarządu w Nestle Waters Polska, vice prezesem ds. sprzedaży i marketingu Polskiej Grupy Farmaceutycznej, dyrektorem sprzedaży w Tchibo odpowiedzialnym za region Eastern Europe, czy national key account managerem w Masterfoods Polska. Ukończył Uniwersytet Łódzki na kierunku zarządzanie i marketing, następnie w ramach studiów podyplomowych, przywództwo strategiczne w Harvard Business School.

Daniel Malak, dotychczas zarządzający spółką, objął stanowisko dyrektora regionu i będzie odpowiedzialny za kraje skandynawskie, bałtyckie oraz Ukrainę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów