Marcin Prokop gospodarzem talk-show „Z tymi co się znają” na WP.pl w Browarze Namysłów

Wirtualna Polska zaczyna emisję 20-odcinkowego talk-show „Z tymi co się znają”, którego gospodarzem jest dziennikarz Grupy TVN Marcin Prokop. W programie pokazywany będzie Browar Namysłów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Prokop gospodarzem talk-show „Z tymi co się znają” na WP.pl w Browarze Namysłów
Marcin Prokop

- Każdy odcinek to kilkunastominutowa esencja blisko dwugodzinnej, swobodnej, ale też treściwej rozmowy. Wybrałem gości, którzy mają coś do powiedzenia i których warto posłuchać, bo mówią nie tylko o sobie, lecz o tym, co osiągnęli i czym się zajmują, a przy tym potrafią zainspirować innych. Nawet nie jestem pewien, czy talk-show to trafna nazwa, bo show robimy niewiele, głównym naszym zamierzeniem jest rozmowa, wymiana myśli, często na poważne tematy, chociaż nie zawsze w poważny sposób - opisuje Marcin Prokop.

Program jest realizowany w  browarze na terenie namysłowskiego zamku.

W pierwszym odcinku gościem będzie Urszula Dudziak, a w kolejnych m.in. Mirosław Hermaszewski, Tomasz Bagiński i Przemek Kossakowski.

grafika

Premierowy odcinek pojawi się w piątek o godz. 20:00 na stronie głównej WP.pl oraz w serwisie Video.wp.pl. Następne będą publikowane co tydzień.

Producentem programu jest spółka FM Aldentro należąca do ATM Grupy. Za emisję i strategię komunikacji w ramach Wirtualnej Polski odpowiada WP brand studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"