Marcin Prokop reklamuje smartfony Oppo Reno4. Jest polskim ambasadorem marki

Firma Oppo ruszyła z kampanią reklamową promującą na polskim rynku nowe smartfony z rodziny Reno4. W spotach występuje Marcin Prokop, który został lokalnym ambasadorem marki.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Wczoraj chińska firma Oppo zaprezentowała w Polsce swoje nowe smartfony z linii Reno4. W ramach oferty w sprzedaży pojawią się 4 modele urządzeń.

Marcin Prokop ambasadorem marki

Wraz z premierą Reno4 wystartowała kampania promocyjna nowych smartfonów, której twarzą jest Marcin Prokop. Dziennikarz został też oficjalnie ogłoszony ambasadorem marki na naszym rynku.

Według Oppo kampania integruje ze sobą  (także w warstwie narracyjnej i charakterystycznych łączników wizualnych) kilka elementów, tworząc ciekawą do odkrywania, spójną historię.

I tak np. fabuła spotu reklamowego osadzona jest za kulisami wydarzenia, które prowadzi Marcin Prokop. Z kolei startowym punktem kampanii jest premiera Oppo Reno4 Pro 5G, która odbyła się na platformie player.pl w formule talk show zatytułowanego „Sztuka w technologii” prowadzonego przez Marcina Prokopa.

 

Zaproszeni goście i tematyka odpowiadały kluczowym zaletom najnowszego produktu Oppo: fotografowaniu i wideofilmowaniu nocą, wzornictwa i szybkiego ładowania oraz 5G, wspierających dynamiczny styl życia.

W czwartek swoją premierę miała kampania telewizyjna z udziałem ambasadora marki, która według zapowiedzi obecna będzie we wszystkich mediach głównego nurtu. Spoty eksponują dwie najważniejsze zalety produktowe modelu Reno4 Pro 5G: szybkie ładowanie SuperVOOC 2.0 65 W oraz tryb ultranocny, pozwalający na nagrywanie wyraźnego i jasnego wideo nawet po zmroku.

 

Zgodnie z zapowiedzią w telewizji pojawi się miks formatów 30, 15 i 8 sekundowych. Kampania została w całości stworzona i wyprodukowana w Polsce, za koncept odpowiedzialny był dział marketingu i PR Oppo Polska oraz agencja Brasil.

Spoty reżyserował Florian Malak, produkcją zajęła się agencja Prime Time. Kampania obecna będzie także w kanałach BTL, OOH (wybrane nośniki premium) i digital signage, a także w internecie. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry, media społecznościowe prowadzi agencja House of Hype, a działania PR wspiera agencja 24/7 Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style