SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Prokop założył agencję mówców Powerspeech.pl. „Odpowiedź na kryzys autorytetów”

Dziennikarz TVN Marcin Prokop założył agencję Powerspeech.pl zrzeszającą mówców, którzy są specjalistami w swoich zawodowych dziedzinach. Podmiot, którym zarządza jego brat Sebastian Prokop, zamierza firmom oferować wykłady z ich udziałem.

Marcin Prokop Article

- Ta agencja jest moją odpowiedzią na pogłębiający się kryzys przywództwa i autorytetów z jednej strony oraz rosnące, społeczne zapotrzebowanie na samorozwój i doskonalenie się z drugiej - mówi Marcin Prokop, który firmę na razie prowadzi jako jednoosobową działalność gospodarczą. W przyszłości może ona się stać spółką z ograniczoną odpowiedzialnością.

Powerspeech to forma skondensowanego, trwającego maksymalnie godzinę, autorskiego wykładu wspartego multimediami. - Jego celem jest inspirowanie słuchaczy do otwierania się na nowe rozwiązania, pochodzące spoza ich branży i do znajdowania świeżej motywacji w realizowaniu celów, a także wsparcie dla ich indywidualnych i grupowych aspiracji osiągania sukcesu - tłumaczy Marcin Prokop.

Współpracę z agencją podjęli dotychczas m.in. psycholog prof. Rafał Ohme, animator kultury i dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza Paweł Potoroczyn, coach biznesu Miłosz Brzeziński, były dowódca GROM gen. Roman Polko, wielokrotny rajdowy mistrz Polski i mistrz Europy Krzysztof Hołowczyc, dziennikarka TVN Dorota Wellman, kompozytor Piotr Rubik, motywująca do zdrowego trybu życia Beata Sadowska, analityk rynku nowych technologii Artur Kurasiński oraz konsultant rozwoju startupów Grzegorz Albrecht, a także dziennikarz i publicysta Szymon Hołownia. Trwają rozmowy o współpracy z kolejnymi prelegentami.

- Każda ze współpracujących z nami osób reprezentuje inną kompetencję, którą może w porywający, fascynujący sposób podzielić się ze słuchaczami, w zależności od ich oczekiwań i zapotrzebowania - mówi Marcin Prokop.

Klientami Powerspeech.pl mają być przede wszystkim firmy (a także działające w ich imieniu agencje) organizujące szkolenia dla pracowników oraz zapraszające mówców na swoje wewnętrzne eventy i konferencje. Podopieczni agencji pojawiają się również na otwartych kongresach, takich jak np. Efektywna Komunikacja.

- W ciągu ostatniego roku na rynku widać coraz większe zainteresowanie wykładami motywacyjnymi - mówi nam Sebastian Prokop, który odpowiada za operacyjne zarządzanie agencją oraz booking mówców.  Do tej pory zajmował się prowadzeniem eventowego impresariatu artystycznego.

- Filozofia działania Powerspeech.pl to specjalizacja i szycie indywidualnej oferty na miarę - podkreśla Sebastian Prokop. Jak ujawnia, w zależności od wielu czynników ceny usług oferowanych przez agencję będą się wahać od 10 do 20 tys. zł. Przy projekcie współpracuje siedem osób.

Marcin Prokop od wielu lat jest dziennikarzem TVN, obecnie prowadzi tam magazyn „Dzień dobry TVN” oraz show „Mam talent!”. W przeszłości był związany m.in. z TVP2 i MTV Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop założył agencję mówców Powerspeech.pl. „Odpowiedź na kryzys autorytetów”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hipolit Smutniak
każdy grosz na wagę złota :-) Prokop to taki lepszy konferanajser, ale do Lucjana Kydhhhhynskiego mu jeszcze daleko :-) :-) musi popracować nad tym klasycznym HHHHHH :-)
14 10
odpowiedź
User
Ko
Wynajmij sobie autorytet
Za jakies 20 tysiakow
I poczuj sie lepszy
18 10
odpowiedź
User
beka
O-J-A-K-I-E-T-O-S-Ł-A-B-E.

Pan Prokop ma kryzys autorytetów, więc zakłada sobie agencję oferując życiową mądrość swoich kumpli. I Wellman dorobi i Sadowska i dla Hołowni starczy. Fakt - same autorytety, ciekawe tylko w jakiej dziedzinie. Podpowiadam: z koleżanek jeszcze Perfekcyjna, Szulim i Jastrzębska.
Te nazwiska na pewno zaspokoją potrzebę samorozwoju niejednego pracownika.
30 8
odpowiedź
User
fiume
Jest w mediach tych gęgaczy do wiwatu,frazesy i tautologia.Gdybyż owi mieli coś do powiedzenia.świeżego,oryginalnego,odkrywczego a tu niestety przerost formy nad treścią.Gadu-gadu,kij do zadu jak to ujął klasyk Moliere.Pustosłowny słowotok okraszony pseudo erudycją a pychą porośnięci jak świnie sadłem.Głośno i głupio ludzie i tak to kupią.
11 8
odpowiedź
User
fiume
Jest w mediach tych gęgaczy do wiwatu,frazesy i tautologia.Gdybyż owi mieli coś do powiedzenia.świeżego,oryginalnego,odkrywczego a tu niestety przerost formy nad treścią.Gadu-gadu,kij do zadu jak to ujął klasyk Moliere.Pustosłowny słowotok okraszony pseudo erudycją a pychą porośnięci jak świnie sadłem.Głośno i głupio ludzie i tak to kupią.
15 8
odpowiedź