Mariusz Mistewicz dyrektorem departamentu promocji NBP
Mariusz Mistewicz objął stanowisko dyrektora departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim. Z instytucją związany jest od ubiegłego roku.

Mariusz Mistewicz ma 20 lat międzynarodowego doświadczenia w digital marketingu, marketingu i zarządzaniu biznesem marek premium z sektorów FMCG, telekomunikacyjnego, bankowego i detalicznego. Osiem lat prowadził własną działalność konsultingową, obsługiwał polskiej i brytyjskie firmy w zakresie marketingu internetowego i e-commerce.
Kilka lat był marketing managerem Domino's Pizza (odpowiadał za start tej sieci w Polsce), a wcześniej zarządzał multimediami i marketingowymi działaniami contentowymi w Play. W swjej karierze zawodowej był też menadżerem z obszaru marketingu internetowego w British-American Tobacco i Pernod Ricard Wyborowa.
Departament promocji skupia się na promowaniu działań Narodowego Banku Polskiego, w tym np. emisji monet banknotów i numizmatów kolekcjonerskich. Odpowiada też za przygotowywanie Dni Otwartych oraz innych wydarzeń promocyjnych w NBP oraz prowadzenie serwisu Obserwator Finansowy.
Martyna Wojciechowska kierowała departamentem promocji NBP
Poprzednio departamentem promocji NBP kierowała Martyna Wojciechowska. Jej praca na przełomie 2018 i 2019 roku stała się tematem publicznym, po tym jak „Gazeta Wyborcza”, opierając się na jej oświadczeniach majątkowych z wcześniejszych lat, podała, że Wojciechowska może zarabiać nawet 65 tys. zł miesięcznie. W niektórych publikacjach podważano merytoryczne kompetencje Wojciechowskiej i Kamili Sukiennik, szefowej gabinetu prezesa NBP, do pełnienia funkcji dyrektorskich.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Mistewicz dyrektorem departamentu promocji NBP