Mariusz Wąsiński z Media Impact Polska w radzie nadzorczej IAB Polska

Mariusz Wąsiński, wiceprezes i dyrektor sprzedaży w Media Impact Polska, został członkiem rady nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mariusz Wąsiński z Media Impact Polska w radzie nadzorczej IAB Polska
Mariusz Wąsiński

- Jako członek rady nadzorczej mam zamiar intensywnie wspierać proces rozwijania rynku reklamy internetowej w Polsce,  a także pomagać w realizowaniu nowych celów, które wspólnie z radą określimy jako strategiczne - zapowiada Wąsiński. - Niezmiennie jednym z najważniejszych zadań dla IAB jest edukacja rynku i proaktywna promocja rozwiązań mediowych wspierających branżę internetową. Chciałbym, aby te działania odpowiadały realnym potrzebom branży, były przydatne i inspirujące dla klientów oraz domów mediowych - opisuje.

Pozostałymi członkami rady nadzorczej IAB Polska są Robert Biegaj (Interia.pl), Tomasz Jażdzyński (GG Network), Anna Kaczmarska (IDMNet), Joanna Pawlak (WP.PL), Anna Podkowińska (Agora), Tomasz Rzepniewski (MEC), Anna Sakowicz (Starcom MediaVest), Mariusz Stecki (TVP) oraz Teresa Wierzbowska (Redefine). Poprzez radę firmy członkowskie związku sprawują nad nim kontrolę i wpływają na jego strategię.

Mariusz Wąsiński od początku br. jest związany z Media Impact Polska (wspólnym biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl), najpierw jako członek zarządu i dyrektor sprzedaży specjalnej, od lipca jako wiceprezes i dyrektor sprzedaży (przeczytaj o nim więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów