Marka Blur. dołącza do klientów agencji oLIVE media

Agencja komunikacji 360° oLIVE media odpowiada za budowanie rozpoznawalności nowej marki szczoteczek sonicznych Blur.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marka Blur. dołącza do klientów agencji oLIVE media
mat.pras.

W ramach współpracy agencja wdraża opracowaną wcześniej strategię komunikacji, wykorzystując trzy kluczowe obszary: media społecznościowe, influencer marketing oraz performance marketing.

Szczoteczki soniczne Blur. zadebiutowały na rynku w maju 2025 roku, a agencja oLIVE media jest odpowiedzialna za ich obecność w mediach społecznościowych oraz konsekwentne budowanie świadomości marki wśród grupy docelowej.

Współpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia analizy konkurencji, audytu komunikacyjnego oraz opracowania kompleksowej strategii działań. Następnie marka Blur. powierzyła agencji jej wdrożenie w trzech filarach komunikacji digitalowej: social mediach i influencer marketingu. 

Agencja oLIVE media została wyłoniona na podstawie wygranego zapytania ofertowego. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana