SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Kasia wspiera na Wielkanoc akcję "Pajacyk"

Pod hasłem „Wielka moc pomagania” trwa kampania marki margaryny Kasia (Upfield Polska). Działania, w ramach których wspierana jest akcja Polskiej Akcji Humanitarnej  "Pajacyk", powierzono agencji oS3 oraz Mindshare.

- Akcja „Wielka moc pomagania” jest kontynuacją działań związanych z zachęceniem Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i radością z tymi, którzy tego najbardziej potrzebują. Jesteśmy dumni, że możemy udzielić wsparcia finansowego w programie Pajacyk i przełożyć nasze działania na realną pomoc w walce z niedożywieniem dzieci w Polsce - komentuje Błażej Błasiak, brand manager marki Kasia.

Na pomoc potrzebującym właściciel marki Kasia przeznaczy 100 tys. zł.

Kampania potrwa do 21 kwietnia. Obejmuje internet (display, social media, portal przepisy.pl), prasę kobiecą (m.in. „Oliwia”, „Tina”, „Życie na gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Świat Kobiety”) i prasa branżową (m.in. „Hurt&Detal”, „Poradnik Handlowca”, „Kuchnia”). Ponadto przygotowano materiały POSM, OOH, a także zaproszono do współpracy influencerów (m.in. Olga Smile).

Za koncepcję i strategię komunikacji oraz realizację działań odpowiada agencja oS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Marka Kasia wspiera na Wielkanoc akcję "Pajacyk"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl