Marka Lush tnie wydatki na reklamę w Google

Producent kosmetyków, firma Lush zapowiedział zmniejszenie inwestycji reklamowych w Google o jedną trzecią. Marka chce wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznych” przestrzeniach cyfrowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marka Lush tnie wydatki na reklamę w Google

Lush planuje przekierować budżety do mniejszych firm technologicznych i rozwiązań typu open source, aby móc wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznie zdrowych” przestrzeniach cyfrowych.

Jak poinformował Tobias Kruse, kierownik ds. strategii rozwoju i komunikacji w Lush Global Digital Limited marka "opuściła" Instagrama, Facebooka i TikToka, wszystkie media należące do Meta już w 2021 roku, a było to poprzedzone długim procesem. Powiedział, że firma nie chce, aby jej klienci pozostawali z nią w kontakcie za pośrednictwem platform, które mogą być szkodliwe dla nich i dla ich zdrowia.

Bez social mediów i bez Google Ads

Kruse podkreślił, że decyzja o opuszczeniu social mediów jest podtrzymywana, a teraz dodatkowo marka obetnie budżety reklamowe na Google Ads. Zmiana te wejdzie w życie od 1 lipca br.

Lush nadal jest aktywny na YouTube, LinkedIn i Twitterze. Nowa strategia Lusha została ogłoszona przez Jacka Constantine'a, dyrektora ds. cyfrowych, który dokonuje przeglądu dużych wydatków na technologię.

Dzięki własnym badaniom firma Lush odkryła, że ​​tylko 52 proc. konsumentów uważa Google i Amazon za wiarygodne źródła informacji etycznych. Badanie wykazało, że kolejne 57 proc. badanych uważa, że ​​duże marki i korporacje dominują w technologii i kulturze online. Ponad połowa (55 proc.) chce, aby wielkie technologie miały mniejszą kontrolę online.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pierwszy-stacjonarny-sklep-lush-w-polsce-otwarty-cena-gdzie-oferta,7169693608924801a ##

Jaka będzie przyszłość Lush?

Wszystko, co jest teraz projektowane, budowane i wypuszczane przez Lush, będzie wykorzystywać technologię open source.

Technologie te muszą zostać udostępnione na licencji zatwierdzonej przez OSI i zwrócić społecznościom otwartym swoje badania i kod na licencji zatwierdzonej przez OSI. Firma zapowiedziała, że ​​będzie również aktywnie zaangażowana w Web3 , ponieważ dostrzegła „niekończące się możliwości” w tej przestrzeni.

Lush testuje też metaverse  - w tym miesiącu marka uruchomiła przestrzeń w DecentraLand – zdecentralizowanej autonomicznej organizacji (DAO), którą zarządzają jej użytkownicy.

Nowa polityka reklamowa zostanie wdrożona we wszystkich 48 krajach, w których działa Lush.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem