SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Patrizia Aryton w pandemii stawia na wideo marketing

W czasie pandemii marki jeszcze bardziej postawiły na sprzedaż przez internet oraz reklamę w social mediach. Firma Patrizia Aryton rozwinęła wideo marketing poprzez relacje live, stały kontakt z klientkami, podcasty i wideo spotkania edukacyjne na temat produktu, marki i swoich działań m.in. pokazując kulisy powstawania kolekcji.

Patrizia Aryton/ materiały prasowePatrizia Aryton/ materiały prasowe

Obecnie galerie handlowe pozostają zamknięte – otwarte są jedynie sklepy w których można kupić produkty niezbędne do życia, jak markety, apteki, drogerie, sklepy zoologiczne, wyjątkiem są także m.in. salony sieci Empik. Zamknięte natomiast pozostają punkty odzieżowe w galeriach, które w tej sytuacji musiały jeszcze mocniej postawić na sprzedaż i kontakt z klientem online.

Marka odzieżowa Patrizia Aryton już na początku pandemii - wiosną 2020 roku - na kanale instagramowym Patrycji Cierockiej-Szumichory, dyrektor kreatywnej firmy rozpoczęła cykl o świadomym budowaniu swojego wizerunku. Z klientkami i jednocześnie obserwującymi dzieliła się kulisami powstawania kolekcji, informacjami o tkaninach, kolorystyce i procesie powstawania projektów.

Firma w sezonie jesień-zima 2020 m.in. zrezygnowała z używania dodatków futrzanych i zajęła się edukowaniem odbiorców w tym zakresie, stawiając na promowanie zmiany modelu konsumpcji oraz zachowań zakupowych klientów.

- Bacznie obserwujemy social media, razem z zespołem szybko reagujemy na nowe formy kontaktu, które wprowadzają różne platformy w sieci. W czasie lockdownu wśród klientek zauważyliśmy duże zainteresowanie tematami związanymi z marką Patrizia Aryton. Są bardziej świadome niż kilka lat temu, ciekawią je już nie tylko stylizacje, ale również procesy produkcyjne czy historia polskiej, rodzinnej firmy - komentuje Justyna Sobierajska-Gadzińska, e-commerce marketing manager w firmie.

Budowanie stylu sezon 2. odc. 1

Wracamy z cyklem #budowaniestylu w nowej odsłonie! ✨ W pierwszym sezonie przeprowadziłyśmy Cię przez poszczególne etapy budowania stylu. W sezonie drugim pokażemy, w jaki sposób możesz konsekwentnie budować swoją garderobę. W każdym odcinku nasza dyrektor kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora i doradca wizerunku Magdalena Właszynowicz będą pokazywały 5 stylizacji pasujących do ich stylu. Zobaczysz, że jedną rzecz można interpretować na kilka sposobów! 👌 Zapraszamy w co drugi wtorek o godzinie 18:30. 🙂 _____ Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakupach w naszym e-sklepie, zastanawiasz się, który model będzie najkorzystniejszy dla Twojego typu urody czy sylwetki, zadzwoń i skorzystaj ze wsparcia naszej stylistki, Magdaleny Właszynowicz! 👉 Od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 📞 tel. 604 179 073 💙 Istnieje także możliwość umówienia się na rozmowę video poprzez aplikację Messenger. Ponadto uruchomiliśmy usługę Wirtualne Zakupy w Patrizia Aryton poprzez popularną aplikację WhatsApp! 💚 Dzięki niej możesz zrobić zakupy bez wychodzenia z domu, korzystając z profesjonalnego doradztwa naszych sprzedawców! 🙂 Połącz się z naszym salonem, aby obejrzeć z bliska kolekcję i od razu zamów z dostawą do domu! 👉Nr WhatsApp: 604 162 165 Od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00-18:00 _____ Aplikację WhatsApp możesz pobrać tutaj: ➡https://www.whatsapp.com/?lang=pl

Opublikowany przez Patrizia Aryton Wtorek, 19 stycznia 2021

Wideo relacje kluczem do sprzedaży

Marka postawiła także na spotkania live z fanami - co piątek Magdalena Właszynowicz, product manager i doradca wizerunkowy proponuje stylizacje, które po zakończonej transmisji są bardzo często kupowane przez śledzące wideo klientki.

Podczas spotkań na żywo postawiono na tematyczne bloki, takie jak m.in. „Zestawy stylistki”, „Słownik tkanin”, „Budowanie stylu” czy „Alfabet mody”. Ostatni z wymienionych formatów, emitowany jest we wtorki, prowadzi go dyrektor kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora. Premierowy odcinek zobaczyło ponad 4 tys. obserwatorów, a średnio live ogląda 3,5 tys. osób.

Zestawy stylistki / 15 stycznia

❤ Pogłębiliśmy wyprzedaż! ❤ 👇Teraz aż do -60% na kolekcję Jesień/Zima 2020. ➡http://bit.ly/35DqMab Promocja obowiązuje również w czynnych salonach stacjonarnych. Znajdź swój najbliższy: ➡bit.ly/jz20-sale-sprawdz-czynne-salony 👇Linki do prezentowanych produktów dostępnych online znajdują się w komentarzach na bieżąco oraz poniżej: ⭐Magda ma na sobie zestaw w rozmiarze 38: Płaszcz z wełny teddy bear ➡http://bit.ly/39xawsk Bluzka z jedwabiu ➡http://bit.ly/38LDJRm Spodnie z paskiem pod pietą ➡http://bit.ly/3bHy3ta Bluzka we wzór pailsley z wiązaniem pod szyją ➡http://bit.ly/3iiiLg2 Kardigan o ozdobnym splocie ➡https://bit.ly/39xRjqt Kurtka ze stójką z alpaki ➡http://bit.ly/3bKV66v Spodnie jeans ➡http://bit.ly/3nTWNkJ Trencz z domieszką kaszmiru ➡http://bit.ly/3stIGWw Spodnie z paskiem pod pietą ➡http://bit.ly/3bHy3ta Jedwabna bluzka z krótkim rękawem ➡http://bit.ly/2MW4Ccz Bawełniany trencz ➡http://bit.ly/3nKFimJ Torebka multikolorowa ➡http://bit.ly/2XIPNMQ Szara bluzka dzianinowa z półgolfem z wełny merino ➡http://bit.ly/3oMsH3I Czarna bluzka dzianinowa z półgolfem z wełny merino ➡http://bit.ly/3qmfKOn Camelowa bluzka dzianinowa z półgolfem z wełny merino ➡http://bit.ly/3oMZIge Suknia w deseń paisley ➡http://bit.ly/3imTtNO Płaszcz z suri alpaki i wełny dziewiczej wykończony efektem zibellino ➡http://bit.ly/2XUGzNH Spodnie z gumą w pasie ➡http://bit.ly/3qpu9to Koszula z bawełny organicznej ➡http://bit.ly/3ig4Zun Płaszcz z suri alpaki i wełny dziewiczej ➡http://bit.ly/2LDcwHv Puchowa kamizelka z kapturem ➡http://bit.ly/2LqbUVP Pikowany szal ➡http://bit.ly/3ig5xjV Kombinezon z wełny wysokoskrętnej ➡http://bit.ly/2XFJf1c Kurtka z wełny teddy bear ➡http://bit.ly/39uzybA Wełniany beret z włosem z lisa ➡http://bit.ly/3qs2yaV Kaszmirowy płaszcz z paskiem ➡http://bit.ly/2LRjTLg Płaszcz ze stójką z wełny dziewiczej: ➡http://bit.ly/39xyXGe Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakupach w naszym e-sklepie, zastanawiasz się, który model będzie najkorzystniejszy dla Twojego typu urody czy sylwetki, zadzwoń i skorzystaj ze wsparcia naszej stylistki, Magdaleny Właszynowicz! 👉 Od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 📞 tel. 604 179 073 💙 Istnieje także możliwość umówienia się na rozmowę video poprzez aplikację Messenger. Uruchomiliśmy także usługę Wirtualne Zakupy w Patrizia Aryton poprzez popularną aplikację WhatsApp! 💚 Dzięki niej możesz zrobić zakupy bez wychodzenia z domu, korzystając z profesjonalnego doradztwa naszych sprzedawców! 🙂 Połącz się z naszym salonem, aby obejrzeć z bliska kolekcję i od razu zamów z dostawą do domu! 👉Nr WhatsApp: 604 162 165 _____ Aplikację WhatsApp możesz pobrać tutaj: ➡https://www.whatsapp.com/?lang=pl

Opublikowany przez Patrizia Aryton Piątek, 15 stycznia 2021

Jak wskazują badania Meaningfull Brands z 2019 roku, aż 77 proc. konsumentów szuka marek, które podzielają ich wartości oraz bliski im jest ten sam światopogląd, dlatego relacje live okazały się skuteczną metodą komunikacji w czasie pandemii.

- Od samego początku powstania marki Patrizia Aryton, moim rodzicom zależało na transparentności. To słowo, które od pół roku mocno wybrzmiewa na rynku mody. Ze mną jest od dziecka. Będąc świadkiem powstawania firmy, mając niespełna 10 lat, uwielbiałam podglądać moją mamę, Danutę jak dobiera tkaniny, pracuje przy konstrukcji i planuje kolekcje. Dzięki wspomnieniom, obserwacji pracy od najmłodszych lat oraz świetnej nauczycielce mogę podzielić się wiedzą i poradami z naszymi klientkami - opowiada Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna marki.

Alfabet mody / J

Zapraszamy do oglądania kontynuacji cyklu #alfabetmody! W każdym odcinku odkrywamy na żywo kulisy pracy marki modowej. ✨ Już w najbliższy wtorek o godz. 18:30 nasza dyrektor kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora omówi hasła na literę "j": 👉 Jakość 👉 Jeans 👉 Jedwab 👉 Jodełka Zapraszamy do oglądania! 🙂

Opublikowany przez Patrizia Aryton Wtorek, 12 stycznia 2021

Oprócz regularnych spotkań live w siedzibie firmy - dla zainteresowanych internautów - odbywają się również wirtualne wycieczki po hali produkcyjnej, atelier projektowym czy kulisy pracy w terenie m.in. z wizyty w Fundacji Alpak na Kaszubach, gdzie klienci mogli dowiedzieć się więcej o tkaninach.

Oprócz spotkań w formie live, firma uruchomiła funkcję „Wirtualne zakupy”, które odbywają się przy pomocy aplikacji Whatsapp. Podczas rozmowy ze sprzedawcą można skorzystać z możliwości porad personalnego stylisty. Rozmowa odbywa się przez kamerę, a omawiane produkty są pokazywane klientce wraz z propozycją stylizacji.

Dzięki nowym metodom w 2020 roku marce Patrizia Aryton udało się zwiększyć przychody z e-commerce. Firma w 2021 roku planuje kontynuować oraz rozwijać wideo marketing, uzupełniając komunikację o kolejne, edukacyjne treści.

Dołącz do dyskusji: Marka Patrizia Aryton w pandemii stawia na wideo marketing

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JJ
Pani Patrycja ma super wiedzę, bardzo przyjemnie jej sie słucha wieczorami
odpowiedź
User
Baryton
tylko czemu nie zmienią tej nazwy Aryton która mogła by być dla firmy produkującej podkłady kolejowe a nie modę.
odpowiedź
User
Moly
warto tę markę obserwować. Jest krok przed resztą rynku.
odpowiedź