SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki obserwują coraz większe zaangażowanie w Google+

Rośnie zaangażowanie użytkowników na stronach marek w Google+, ale jak na razie daleko mu do poziomów osiąganych na innych społecznościowych portalach.

Firma analityczna Simply Measured wzięła pod lupę 100 najbardziej wartościowych marek świata w rankingu agencji Interbrand. Na dzień 7 maja br. 64 spośród nich miało swoje strony w Google+.

Tego samego dnia 35 proc. z tych stron miało w swoich kręgach co najmniej 5 tys. użytkowników społecznościowego portalu, w porównaniu do 21 proc. trzy miesiące wcześniej. Wzrósł też odsetek stron dodanych do kręgów przez co najmniej 100 tys. członków serwisu - z 13 proc. do 22 proc.

Najpopularniejszym rodzajem treści na analizowanych stronach marek w Google+ są posty z klipami wideo. W II kwartale tego roku otrzymały one 115 tys. wyróżnień przyciskiem "+1", wobec 66 tys. we wcześniejszych trzech miesiącach.

Z danych Simply Measured wynika także, że najwięcej fanów w Google+ mają strony marek z branży motoryzacyjnej - w sumie blisko 2,7 miliona. Kolejne pod tym względem branże to elektronika (1,9 mln), dobra luksusowe (1,3 mln), serwisy internetowe (1,1 mln) i napoje (1 mln).

Dołącz do dyskusji: Marki obserwują coraz większe zaangażowanie w Google+

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewa
a jakie przełożenie mają te badania do polskich realiów?
odpowiedź