SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Markowe produkty walczą o swoją pozycję

Polskie Stowarzyszenie ProMarka rozpoczęło największą w historii polskiej reklamy kampanię pod hasłem "Zarezerwowane dla produktów markowych"

Polskie Stowarzyszenie ProMarka skupiające blisko 50 największych wytwórców produktów markowych rozpoczęło 1 marca największą w historii polskiej reklamy kampanię pod hasłem "Zarezerwowane dla produktów markowych".

Celem kampanii jest działanie na rzecz budowania, promowania i ochrony znaku towarowego oraz walka znanych marek z podróbkami i fałszerstwem.

"Nie chodzi o promowanie określonych marek, ale o zwiększenie świadomości klientów - mówi Aleksander Krzyżowski, dyrektor generalny ProMarka - Chcemy aby zdali sobie sprawę, że produkty dobrych marek niekoniecznie muszą być drogie, przez co nieprzystępne dla większości klientów. Na pewno niejednej kobiecie zdarzyło się połakomić na płyn do naczyń czy krem po zaskakująco niskiej cenie. Zazwyczaj te produkty są mniej wydajne i w efekcie musimy je częściej kupować". Obecnie prowadzona kampania jest największym tego typu przedsięwzięciem medialnym w Polsce. W akcji wykorzystano 4.000 billboardów promujących 13 firm dobrze znanych polskim konsumentom. Po raz pierwszy również koncerny które na co dzień ze sobą konkurują: Dr Irena Eris, Heinz, Inco Veritas, Hohnson & Johnson, Nestle, Pekaes Multi-Spedytor, PKN Orlen, Procter & Gamble, UFT Bakalland, Unilever, pozwoliły sobie na zmianę swoich nazw do celów promocyjnych czyli np. PKN Orlen nazywa się JAKOŚĆ, Pekaes Muli-Spedytor- LOGISTYKA ; Dr. Irena Eris - DOJRZAŁE PIĘKNO.

Według Aleksandra Krzyżowskiego marka to gwarancja jakości, stabilności i dostępności produktu lub usługi. "Jeśli jedna partia danego produktu różni się od drugiej, to nie może być to wyrób markowy. Nie może być tak, że raz klient za tę samą cenę ma świetny produkt a innym razem kiepski. Markę buduje się latami. Można za duże pieniądze wylansować towar, który zyska popularność i przez jakiś czas będzie się dobrze sprzedawał. Ale jeśli nie będzie dobrej jakości, albo po jakimś czasie jego jakość się obniży, to klienci przestaną go kupować." - powiedział Krzyżowski.

Budżet kampanii wyniósł blisko 1 milion PLN. Jednocześnie z ogólnopolską kampanią przeprowadzone zostały regionalne kampanie informacyjne w 11 miastach Polski.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Markowe produkty walczą o swoją pozycję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl