SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marlena Jezierska odchodzi z RASP, zarządzanie marką „Przegląd Sportowy” przejmuje Marcin Biegluk

Z początkiem marca z Ringier Axel Springer Polska odeszła Marlena Jezierska, dyrektor zarządzająca marką „Przegląd Sportowy”. Jej obowiązki przejmuje Marcin Biegluk, dyrektor zarządzający marki „Fakt”.

Marlena Jezierska Article

- Marlena Jezierska podjęła decyzję o odejściu z firmy z powodów osobistych - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Ringier Axel Springer Polska. Dalsze plany zawodowe Jezierskiej są na razie nieznane.

Funkcję dyrektor zarządzającej marki „Przegląd Sportowy” Marlena Jezierska pełniła przez rok. Do Ringier Axel Springer Polska przeszła z Agory, gdzie pracowała przez 7 lat.

W RASP obowiązki dyrektora zarządzającego marki „Przegląd Sportowy” przejmuje Marcin Biegluk, pełniący nadal taką samą funkcję w „Fakcie”.

W ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Przeglądu Sportowego” wynosiła 34 723 egz. (według danych ZKDP - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich). Z kolei serwis Przegladsportowy.pl w grudniu ub.r. zanotował 1,5 mln użytkowników i 29,05 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz wyniki serwisów wszystkich tytułów prasowych RASP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marlena Jezierska odchodzi z RASP, zarządzanie marką „Przegląd Sportowy” przejmuje Marcin Biegluk

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmmm
kolejny przykład ile TOP managerowie agory utrzymują się poza spółka na swoich stanowiskach ...

by zrobić zestawienie to blado by wypadło na tle innych
22 10
odpowiedź
User
Ktos
to sie dziewczyna napracowala... pol roku?
15 10
odpowiedź
User
Silmarillion
nie, prawie rok, zaczęła w marcu 2014, ściągnął ją a agory Michał Pol, gadałem z ludźmi mającymi stały kontakt w kierownictwie RASP, mówią że jego pozycja wyraźnie słabnie, najpierw spadek sprzedaży o 9 procent w najlepszym roku dla polskiego sportu od ćwierć wieku. I przekroczenie granicy 30 tysięcy, teraz coś takiego, możliwe też że jeden z dużych sponsorów z czasu mundialu wycofa się z "PS", więc on już nie jest potrzebny.
22 10
odpowiedź
User
Marines
Co się dzieje? Znów powody osobiste, jak u Józefackiego?
16 8
odpowiedź
User
lisek
MArlena - powodzenia. Jesteś silną kobietą, fachową, dasz sobie rade ze wszystkim.
13 12
odpowiedź