SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marquard szykuje polską edycję magazynu “Esquire”

Hearst Marquard Publishing po tegorocznym debiucie “Harper's Bazaar” pracuje nad wprowadzeniem do Polski kolejnego luksusowego magazynu. To kierowany do mężczyzn “Esquire” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Marquard szykuje polską edycję magazynu “Esquire”

- Jesteśmy w trakcie budowania koncepcji wydawniczej dla tego magazynu. Chcemy mieć pewność, że znajdziemy czytelników i reklamodawców. Wygląda jednak na to, że jest zainteresowaniem takim tytułem w naszym kraju - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Alicja Skrzypczak, prezes Hearst Marquard Publishing.

Na razie termin ukazania się pierwszego wydania polskiej edycji “Esquire” nie został jeszcze określony. - Być może zdecydujemy się na to pod koniec tego roku - mówi Skrzypczak. Dodaje jednak, że bardziej realny termin launchu “Esquire” w Polsce to wiosna 2014 roku. Wydawnictwo jeszcze nie rozpoczęło kompletowania redakcji pisma.

“Esquire” to luksusowy lifestylowy miesięcznik dla mężczyzn, należący do wydawnictwa Hearst Corporation. Tytuł powstał w Stanach Zjednoczonych w 1932 roku. Obecnie ma 26 edycji na całym świecie. Poza USA ukazuje się m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Chinach, Niemczech, Czechach, Rumunii, Hiszpanii i na Ukrainie.

Grupa Marquarda ma obecnie w Polsce dwa miesięczniki skierowane do mężczyzn: “Playboy” i “CKM”. Z danych ZKDP wynika, że w I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem “Playboya” wyniosła 45 450 egz., a “CKM” - 38 605 egz. Liderem w segmencie pism męskich był w tym okresie “Men's Health” (Motor-Presse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 57 210 egz. W zestawieniu znalazło się jeszcze “Logo” (Agora, 30 244 egz.), poza tym na rynku jest także luksusowy miesięcznik “MaleMen” (Next Media), ale nie należy on do ZKDP (zobacz cały ranking).

Poza tym w polskim portfolio Marquarda są jeszcze kierowane do kobiet magazyny “Cosmopolitan”, “Joy”, “Shape” i “Hot Moda” oraz podróżniczy “Voyage”. W marcu br. spółka wprowadziła na rynek polską edycję miesięcznika “Harper's Bazaar” (poznaj szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marquard szykuje polską edycję magazynu “Esquire”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
moze lepiej podciagnac poziom HB ? targetowo ? bo sie masowka z hipermarketu robi
18 9
odpowiedź
User
Mike
HB niczego Was nie nauczył?
18 9
odpowiedź
User
exPlayboy
Super wiadomość, trzymam kciuki, męski segment ma jeszcze potencjał i trzeba to wykorzystać, Jula załatwi Loreal i wszystko będzie hulać jak trzeba !!!!
19 9
odpowiedź
User
dan_
Czekam na polskie GQ. Tylko by się z tego LOGO nie zrobiło.
16 10
odpowiedź
User
prim
Super! Bo do tej pory jedynie Malemen trzyma wzglednie poziom.
11 11
odpowiedź