SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mars przedłuża umowę z MediaComem do 2025 roku

Koncern Mars Inc., właściciel takich marek, jak Snickers, Twix, Orbit zdecydował się przedłużyć do 2025 roku dotychczasową współpracę w zakresie planowania i zakupu mediów z agencją mediową MediaCom (GroupM/WPP).

Trzy lata po konsolidacji obsługi mediowej w MediaCom, Mars Inc. zdecydował się dalej współpracować z agencją należącą do holdingu WPP. Firma podjęła tę decyzję po wewnętrznym przeglądzie relacji z MediaCom. Nie zapraszano do niego innych agencji. Przegląd zaczął się w 2021 roku i trwał około 10 miesięcy. Zaowocował nowym czteroletnim kontraktem, który obowiązuje od początku tego roku do końca 2025 roku.

Przedłużenie współpracy oznacza, że Mars Inc. rozwija swoje relacje z biznesem mediowym WPP, w tym w większym stopniu wykorzystuje ramię danych WPP Choreograph i do współpracy dobiera agencję Essence, która będzie zarządzać tzw. mediami licytowanymi.

MediaCom będzie pracować dla wszystkich trzech segmentów działalności koncernu: Mars Wrigley, Mars Petcare i Mars Food.

Ze względu na długotrwałą relację, dyrektor ds. marki i treści w Mars Inc., Rankin Carroll, powiedział, że marka zdecydowała się zrewidować swoje powiązania z WPP i zbadać, co jeszcze holding może wnieść do tej współpracy, zamiast szukać innej agencji.

- Nadchodzące lata przyniosą przyspieszone zmiany w podejściu Marsa do mediów, odzwierciedlające zmieniające się nawyki medialne i szybko rozwijające się możliwości oparte na danych - powiedział Simon Sadie, globalny lider i prezes MediaCom.

Aby przeprowadzić wewnętrzny przegląd relacji z MediaComem, firma zatrudniła wielu partnerów zewnętrznych do analizy i doradztwa w tym procesie. Partnerzy ci przeanalizowali zarówno to, o co Mars prosił WPP, ale także odpowiedzi WPP, aby dać Marsowi zewnętrzną opinię na temat tego, czy agencja spełnia to, co Carroll opisał jako wysoką poprzeczkę.

Więcej możliwości WPP

Mars rozszerzy swoje relacje z WPP na trzy znaczące sposoby. Po pierwsze, będzie w większym stopniu wykorzystywać Choreograph, globalną firmę danych WPP. Mars rozpoczął pracę z platformą, która wystartowała wiosną 2021 roku, ale jeszcze nie w pełni z niej skorzystał. To się zmieni podczas nowego czteroletniego kontraktu z WPP.

Ponadto Mars wykorzysta siostrzaną agencję MediaComu -  Essence do prowadzenia swoich mediów z możliwością składania ofert, które obejmują programmatic wideo, media społecznościowe, wyszukiwanie i inne.

Firma rozszerza również inwestycje w inkluzywny i zrównoważony marketing za pośrednictwem GroupM.

Jeśli chodzi o kreatywną stronę marketingu Marsa, Carroll powiedział, że nowe podejście oparte na danych zmieni to, czego firma wymaga od długoletnich agencji kreatywnych: BBDO i DDB, z którymi Mars ma  - jak to określił - "niesamowite partnerstwa".

Dołącz do dyskusji: Mars przedłuża umowę z MediaComem do 2025 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl