SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Bąkowska digital lead w Initiative

Marta Bąkowska objęła stanowisko digital lead w agencji mediowej Initiative, wchodzącej w skład grupy Mediabrands. To nowa funkcja w strukturach domu mediowego.

Marta Bąkowska zajmie się udoskonalaniem procesów cyfryzacji w ramach agencji Initiative. Efektem jej pracy ma być wypracowanie rozwiązań spójnych biznesowo i komunikacyjnie.

Będzie ściśle współpracowała z zespołami client service’owymi i strategicznym przy wprowadzaniu nowych rozwiązań i narzędzi z obszaru komunikacji digitalowej.

- Marta skupi się na produktach, które zapewnią naszym klientom najwyższy poziom jakości, efektywności i innowacji kampanii digitalowych - mówi Łukasz Kozłowski, managing director Initiative.

Marta Bąkowska wraca do zespołu Initiative po ponad rocznym urlopie macierzyńskim. Z grupą Mediabrands związana jest od blisko 6 lat. Karierę zawodową rozpoczęła od pracy w Media Contacts (obecnie Havas Media). Następnie, przez blisko osiem lat, pracowała w domu mediowym Codemedia.

 

Dołącz do dyskusji: Marta Bąkowska digital lead w Initiative

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dominik
Gratulacje Marta! Super wieści :)
odpowiedź
User
Zdziwiony
A to Marta nie była szefową Reprisa przed macierzyńskim?
odpowiedź