SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Leszczyńska-Bołtryk w Streetcomie

Marta Leszczyńska-Bołtryk objęła w agencji Streetcom stanowisko account managera.

Odpowiada za za koordynację projektów marketingu rekomendacji prowadzonych przez Streetcom i bieżąca obsługa klientów agencji.

Marta Leszczyńska-Bołtryk zdobywała doświadczenie na podobnym stanowisku w Wydawnictwie Free Press, gdzie jako specjalista ds. reklamy miesięcznika Shopping Guide była odpowiedzialna za kontakty z kluczowymi klientami. Wcześniej pracowała w Platformie Mediowej Point Group na stanowisku client partner.

Leszczyńska-Bołtryk kończy studia na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Leszczyńska-Bołtryk w Streetcomie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl