SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Leszczyńska-Bołtryk w Streetcomie

Marta Leszczyńska-Bołtryk objęła w agencji Streetcom stanowiskoaccount managera.

Odpowiada za za koordynację projektów marketingu rekomendacjiprowadzonych przez Streetcom i bieżąca obsługa klientówagencji.

Marta Leszczyńska-Bołtryk zdobywała doświadczenie na podobnymstanowisku w Wydawnictwie Free Press, gdzie jako specjalista ds.reklamy miesięcznika Shopping Guide była odpowiedzialna za kontaktyz kluczowymi klientami. Wcześniej pracowała w Platformie MediowejPoint Group na stanowisku client partner.

Leszczyńska-Bołtryk kończy studia na Wydziale DziennikarstwaUniwersytetu Warszawskiego.

Dołącz do dyskusji: Marta Leszczyńska-Bołtryk w Streetcomie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl