Marta Leszczyńska-Bołtryk w Streetcomie

Marta Leszczyńska-Bołtryk objęła w agencji Streetcom stanowiskoaccount managera.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Odpowiada za za koordynację projektów marketingu rekomendacjiprowadzonych przez Streetcom i bieżąca obsługa klientówagencji.

Marta Leszczyńska-Bołtryk zdobywała doświadczenie na podobnymstanowisku w Wydawnictwie Free Press, gdzie jako specjalista ds.reklamy miesięcznika Shopping Guide była odpowiedzialna za kontaktyz kluczowymi klientami. Wcześniej pracowała w Platformie MediowejPoint Group na stanowisku client partner.

Leszczyńska-Bołtryk kończy studia na Wydziale DziennikarstwaUniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej