Marta Maksymowicz: z Infinity do San Markos

Marta Maksymowicz objęła stanowisko senior account managera w agencji San Markos. Wcześniej pracowała w Infinity.

km
km
Udostępnij artykuł:
Marta Maksymowicz: z Infinity do San Markos
Marta Maksymowicz

Marta Maksymowicz jest związana z branżą marketingową od 10 lat. Doświadczenie zdobywała pracując w agencji Infinity, gdzie na początku zajmowała się eventami, kampaniami edukacyjnymi i społecznymi, a następnie w dziale client service pełniła funkcję account directora, odpowiadając m.in. za przygotowanie ofert i kosztorysów w zakresie realizacji reklamowych ATL, BTL i digital.

Realizowała kampanie dla takich marek i producentów jak Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Mazda, Teva, Egis, Polkomtel (Plus) i PZU. Przez ostatnie 3 lata opiekowała się klientami publicznymi agencji, takimi jak Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, PFRON, Główny Inspektorat Sanitarny czy Kopalnia Soli „Wieliczka”.

Maksymowicz jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała także na Uniwersytecie Wiedeńskim.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?