Martyna Matuszewska business data owner w Gazeta.pl

Martyna Matuszewska dołączyła do zespołu badań i strategii Gazeta.pl (Agora), gdzie objęła stanowisko business data owner. Odpowiada za tworzenie, rozwój produktów opartych o dane oraz zyski w tym obszarze.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Martyna Matuszewska business data owner w Gazeta.pl
Martyna Matuszewska

Martyna Matuszewska ma skoncentrować się na wykorzystaniu możliwości Big Data w Gazeta.pl oraz w całej Grupie Agora. Chodzi o to, by zespół portalu mógł tworzyć produkty atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i dla reklamodawców.

Artur Birnbaum, dyrektor ds. badań i strategii Gazeta.pl przekonuje, że analityka danych oraz rozwój produktów opartych o dane i ich przetwarzanie „to nieodłączne elementy strategii dzisiejszych wydawców”.

- Martyna Matuszewska posiada doświadczenie i umiejętności nie tylko w tym obszarze, ale także programmatica czy technologii. Jestem przekonany, że w połączeniu z jej znajomością rynku reklamy i kompetencjami managerskimi, pomogą nam one w osiągnięciu zakładanych celów - uzasadnia Birnbaum.

Matuszewska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży medialnej. Poprzednio przez blisko pięć lat pracowała w firmie Netsprint. Ostatnio, jako head of netsprint audience zajmowała się zarządzaniem platformą DMP. Wcześniej była m.in. liderem zespołu i managerem ds. kluczowych klientów i zajmowała się współpracą z domami mediowymi oraz  agencjami reklamowymi. Pracowała również w Polska Press, Mediach Regionalnych, Money.pl i koncernie Hubert Burda Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska