Marzena Bober przeszła z TVN do ATM Grupy

Marzena Bober, dotąd kierownik produkcji w dziale produkcji form fabularnych TVN, dołączyła do warszawskiego zespołu producenckiego ATM Grupy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jako kierownik produkcji Marzena Bober będzie odpowiedzialna za nowe projekty ATM Grupy. - Cieszymy się, że będzie z nami pracował jeden z najlepszych fachowców na rynku. Liczymy, że nasze produkcje telewizyjne zaczną trafiać wkrótce na rynki międzynarodowe. Musimy sprostać rosnącym kryteriom jakościowym, produkując jednocześnie sprawnie i oszczędnie - mówi Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy.

Marzena Bober pracuje w branży produkcji telewizyjnej od 16 lat. Od początku swojej kariery zawodowej związana była z TVN. Odpowiadała m.in. za seriale “Układ warszawski”, ”Odwróceni”, ”39 i pół”, ”Magda M.”, ”Niania” i „Kasia i Tomek”. Oprócz seriali współtworzyła od samego początku także nieistniejące już programy „Wizjer TVN” i „Pod napięciem”.

ATM Grupa obecnie produkuje - samodzielnie lub poprzez spółki córki - m.in. seriale “Ranczo” i “Ojciec Mateusz” dla TVP1, “Pierwsza miłość” i “Świat według Kiepskich” dla Polsatu oraz reality-show “Projektanci na start” dla FOX Life.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami