Grupa naTemat.pl zmienia kierownika SEO

Marzena Maliszewska została nową szefową SEO Grupy naTemat.pl, zajmując miejsce Janusza Omylińskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Grupa naTemat.pl zmienia kierownika SEO
Fot. Materiały prasowe

Od kwietnia 2021 Janusz Omyliński odpowiadał w Grupie naTemat.pl za płaszczyznę SEO. To m.in. kwestie związane z analityką, zarządzaniem zespołem autorów czy techniczne. Grupa potwierdza nam, że rozstaje się z Omylińskim i ma już nową szefową SEO - Marzenę Maliszewską.

– Marzena Maliszewska to specjalistka z ponad 7-letnim doświadczeniem w opracowywaniu strategii SEO dla globalnych marek. Jest ekspertką w zakresie technicznego SEO, optymalizacji treści oraz zwiększania ruchu organicznego. Swoją pracę zaczynała w mediach (Życie Warszawy i Axel Springer). Przez lata pracowała w UK - współpracowała między innymi z Google'em i agencjami mediowymi, specjalizując się w przywracaniu ruchu po nieudanych implementacjach – czytamy w przekazanym nam komunikacie.

Marzena Maliszewska odpowiada za SEO Grupy naTemat.pl

Omyliński pracował już wcześniej w naTemat.pl w latach 2012-2015, wówczas na stanowisku autora i wydawcy strony głównej, a następnie project managera. Współpracował także m.in. z Agorą i Ringier Axel Springer Polska. Prowadzi kanał youtubowy lekcjareligiipl.

W styczniu br. podawaliśmy, że Paulina Plenkiewicz, dotychczasowa CEO Grupy naTemat, odeszła ze spółki. Do zarządu Grupy weszła zaś Milena Bryła, naczelna serwisu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska