Maspex wybrał agencję CzArt do obsługi marki Łowicz w internecie

Maspex rozpoczął współpracę z agencją reklamową CzART. Będzie odpowiedzialna za social media marki Łowicz oraz wspierała ją w działaniach w digitalu.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Maspex wybrał agencję CzArt do obsługi marki Łowicz w internecie

Obsługa będzie obejmowała spectrum działań od strategii, przez koncepcje kreatywne, po produkcję materiałów i moderację profili. Projektem inaugurującym wspólną pracę będzie komunikacja CZEKODŻEMU, nowego produktu marki Łowicz.

Za wygrane koncepcje kreatywne odpowiadali: Marcin Teller i Tomasz Kowaluk-Łukasiewicz, dyrektorowie kreatywni oraz Katarzyna Lewińska, Senior Creative, a projekt, z ramienia agencji prowadził Grzegorz Wojciechowski, senior account manager.

 

 

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?