Mastercard: Piotr Domaszewski awansował do amerykańskiego oddziału, Artur Turemka w oddziale w Londynie

Piotr Domaszewski, obecny dyrektor sprzedaży w polskim oddziale Mastercard Europe od kwietnia rozpocznie pracę w amerykańskim oddziale tej firmy. Z kolei Artur Turemka został powołany do nowo utworzonego biura Mastercard w Londynie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Piotr Domaszewski w amerykańskim oddziale Mastercard będzie odpowiadać za strategię firmy w zakresie kart kredytowych dla klientów indywidualnych na rynku amerykańskim. Będzie zarządzać ofertą kart kredytowych Mastercard dla konsumentów w USA i Kanadzie, za tworzenie oraz realizację strategii produktowej, kształtowanie doświadczenia użytkownika i przewidywanie rynkowych trendów. Jego zakres odpowiedzialności będzie obejmował również wdrażanie nowych funkcji do kart kredytowych, również we współpracy z partnerami takimi jak banki, firmy fintech czy sieci detaliczne. Zajmie się portfelem produktów skierowanych zarówno na szeroki rynek, jak i tych prestiżowych.

Domaszewski będzie pracować w biurze Mastercard w Purchase, w stanie Nowy Jork, gdzie oprócz biura Mastercard na USA i Kanadę mieści się też globalna centrala firmy.

Z kolei Artur Turemka, dotychczasowy dyrektor generalny odpowiedzialny za rozwój biznesu Mastercard w regionie bałkańskim został globalnym liderem ds. rozwiązać prepaid i ich komercjalizacji w nowo utworzonym dziale Mastercard w Londynie.

Do jego obowiązków należą tworzenie i realizacja globalnej strategii Mastercard dla produktów prepaidowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska