SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mastercard priceless specials” w salonach Kolportera

W sieci saloników prasowych Kolportera ruszył specjalny program promocyjny prowadzony przez firmę Mastercard o nazwie „Mastercard priceless specials”. Daje on możliwość otrzymywania punktów, które można wymieniać na nagrody.

fot. Shutterstock.com Article

W ramach "Mastercard priceless specials", za każde wydane 5 zł w salonie Kolporter klient uczestniczący w programie otrzymuje 3 punkty (podczas każdej transakcji kartą zarejestrowaną w programie). Uzbierane punkty można wymieniać na nagrody lub vouchery zakupowe, które dostępne są w katalogu nagród programu.

Punkty można zdobywać tylko podczas zakupów, nie są naliczane np. za przelewy między rachunkami czy wypłaty gotówkowe.

Zbieranie punktów można rozpocząć po otrzymaniu lub aktywacji w programie dowolnej karty Mastercard lub Maestro wydanej przez jeden z banków współpracujących z programem „Mastercard priceless specials”. Karty tego typu wydają: Alior Bank, Bank BPS, BOŚ Bank, Deutsche Bank, BZ WBK, Getin Bank, Lion's Bank, mBank, Noble Bank, PKO Bank Polski, Raiffeisen Polbank i T-Mobile Usługi Bankowe.

Od momentu zarejestrowania karty płatniczej w programie punkty doliczane są automatycznie do konta klienta po każdej bezgotówkowej transakcji, dokonanej za pomocą zarejestrowanej w programie karty w sklepach lub innych punktach handlowo-usługowych będących partnerami programu.

Oprócz sieci saloników Kolportera klienci mogą zbierać punkty za płatności w kilkudziesięciu innych sieciach handlowych i usługowych, czy sklepach internetowych, m.in. Carrefour, Decathlon, Douglas, Levis, Merlin.pl, Vistula, Wojas i Wólczanka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mastercard priceless specials” w salonach Kolportera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl