1,47 mln widzów „MasterChefa 10”, TVN liderem w 16-49

Średnia oglądalność dziesiątej edycji „MasterChefa” wyniosła 1,47 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 250 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji zajął trzecie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 43,15 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,47 mln widzów „MasterChefa 10”, TVN liderem w 16-49
Maciej Regulski, zwycięzca „MasterChefa 10”; fot. TVN

Dziesiąta seria „MasterChefa” nadawana była w TVN w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 5 września do 5 grudnia br. (nową serię zainaugurował odcinek specjalny na 10-lecie programu, od 12 września oglądać można było standardowe odcinki). Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program gromadził średnio 1,47 mln widzów, co przełożyło się na 10,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 12,30 proc. w grupie 16-59 i 18,40 proc. wśród kobiet w wieku od 25 do 49 lat mieszkających w miastach.

Największą widownią miał przedostatni odcinek sezonu, który śledziło 1,80 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milionerzy-teleturniej-ogladalnosc-tvn-hit-odcinek-specjalny,7170074281559681a ##

TVN w trakcie emisji „MasterChefa 10” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, nadająca wówczas gł. prognozę pogody, „Wojenne dziewczyny” i „Rolnik szuka żony”, co dało tej stacji 13,06 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. „Kabaret na żywo”; 12,36 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (gł. „Postaw na milion”, „Kabaret. Super show Dwójki” i filmy fabularne; 4,32 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 TVN zajął miejsce pierwsze. Stacja była druga w grupie 16-59.

grafika

Wpływy reklamowe z emisji premierowych odcinków „MasterChefa 10” wyniosły 43,15 mln zł. Dla porównania, dziewiąta edycja z reklam przyniosła 46,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-31-sezon-ogladalnosc-tvn-mateusz-damiecki-marcin-dubiel,7170076212291713a ##

Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji programu został Maciej Regulski, który otrzymał tytuł najlepszego kucharza, 100 tys. zł, możliwość wydania swojej książki oraz staż gastronomiczny w trzygwiazdkowej restauracji notowanej w przewodniku Michelin.

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia