„Masz Ding do zakupów" - nowa aplikacja serwis z gazetkami sklepowymi promuje się kampanią

Pod hasłem pod hasłem „Masz Ding do zakupów" ruszyła kampania promująca serwis internetowy i aplikację Ding - nowe narzędzie agregujące gazetki reklamowe sklepów, należące do AdRetail (Grupa Interia.pl).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Masz Ding do zakupów" - nowa aplikacja  serwis z gazetkami sklepowymi promuje się kampanią

Kampania wspiera premierę aplikacji gazetkowej i serwisu internetowego Ding, które AdRetail (Grupa Interia.pl) wprowadziło na rynek w listopadzie 2019 roku.

Bohaterem spotu reklamowego jest aplikacja DING – wielozadaniowy superbohater i pomocnik w zakupach, stojący na straży aktualnych promocji i niskich cen.

Reklama zachęca do zainstalowania aplikacji, która odpowiada na potrzeby konsumentów (łatwiejsze polowanie na okazje, kontrola domowego budżetu, oszczędzanie), a z drugiej strony podkreśla kluczowe funkcjonalności produktu (wygodna prezentacja aktualnych gazetek promocyjnych czy powiadomienia o promocjach na wybrane produkty).

Kampania będzie prowadzona do końca lutego w telewizji (TV Puls, Kino Polska, Stopklatka, Mini Mini oraz inne kanały tematyczne) w sieciach kinowych (Helios i Cinema City), radiu (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, stacje z Grupy Radiowej Time), w prasie („Chwila dla Ciebie”, „Tele Tydzień”, „Życie na gorąco”, „Twoje Imperium”).

Akcję uzupełnią działania w internecie (serwisy tematyczne i społecznościowe) oraz autopromocja w portalu Interia oraz innych serwisach grupy.

Za pomysł kreatywny, koordynację i zakup mediów odpowiada dział marketingu Grupy Interia.pl. Realizacją sportu zajęła się agencja Eternal Monkeys, a reklamę udźwiękowiło krakowskie studio RS Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej