SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mateusz Gessler w reklamach mrożonek Hortex (wideo)

Restaurator Mateusz Gessler, znany m.in. z roli jurora w programie „Masterchef Junior”, w TVN jest twarzą nowej kampanii reklamowej mrożonych warzyw i owoców oraz gotowych zup mrożonych Hortex. Kampanię przygotowała agencja Opus B.

Mateusz Gessler w reklamie Hortexu Article

W spocie Mateusz Gessler opowiada o zabieganych i zajętych codziennymi obowiązkami ludziach. Przekonuje, że doskonałym rozwiązaniem dla nich są gotowe mrożone zupy marki Hortex. Wskazuje m.in. na zupę pomidorową z makaronem. Na koniec 30-sek. spotu restaurator przekonuje, że takim osobom „Hortex ułatwia życie”.

Nowa reklama Hortexu emitowana jest m.in. w telewizji i internecie. Za jej kreację odpowiada agencja Opus B. Media do kampanii tej firmy kupuje i planuje dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP), natomiast za zakup mediów online odpowiada agencja Pure Play.

Spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserem był Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za przygotowanie strategii, kreacji i całości działań w internecie odpowiada agencja F11. Projekty opakowań zup gotowych stworzyła agencja HiBrands.

W ostatnich miesiącach Hortex koncentrował swoje działania reklamowe głównie na promocji napojów i soków.

Mateusz Gessler wcześniej promował markę Bosch, ciastka belVita (Mondelez) oraz Pasaże Tesco.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mateusz Gessler w reklamach mrożonek Hortex (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Hipokryta. Te kucharze cebleryty to w swoich programach mrożonki potępiają, ale za kasę w reklamie to już nie.
1 0
odpowiedź