SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mateusz Głowacki i Magdalena Lewandowska awansowali w Ipsos

Mateusz Głowacki objął stanowisko dyrektora badań ilościowych w Ipsos Marketing, a nowym dyrektorem Ipsos Connect została Magdalena Lewandowska.

Magdalena Lewandowska, Mateusz Głowacki Article

Do zadań Głowackiego kierowanie działem specjalizującym się w badaniach marki, innowacji i procesów zakupowych. Działem Ipsos Connect, specjalizującego się w badaniach reklamy, pokieruje Magdalena Lewandowska.

Mateusz Głowacki z Ipsos związany jest od roku 2011, ostatnio był szefem Ipsos Connect. Wcześniej pracował w TNS, w czeskim oddziale tej firmy. Był także brand managerem w koncernie Mars. Z wykształcenia jest psychologiem.

Magdalena Lewandowska z Ipsos związana jest od 14 lat - w 2012 objęła stanowisko kierownika teamu zajmującego się badaniami trackingowymi. Prowadziła liczne badania międzynarodowe, często pełniąc funkcje regionalne dla kluczowych klientów Ipsos. Karierę zawodową zaczynała w Ipsosie jako asystentka, krok po kroku awansując.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mateusz Głowacki i Magdalena Lewandowska awansowali w Ipsos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl