Mateusz Morawiecki z cotygodniowym podcastem i newsletterem

Premier Mateusz Morawiecki zaczął realizować cotygodniowy podcast „O tym, co ważne - dla Polski i Polaków”. Z jego serwisu internetowego co tydzień będzie wysyłany newsletter na temat działań rządu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pierwszy odcinek podcastu Mateusza Morawieckiego pojawił się w 17 września. - W każdy piątek - polityka z pierwszej ręki, własny punkt widzenia i omówienie najważniejszych tematów. Konkretnie, mniej formalnie, rzeczowo - zapowiedziano.

- W pierwszym odcinku poruszam kwestie dwóch najważniejszych tematów ostatnich dni, czyli wprowadzenia wyższej płacy minimalnej od roku 2022 i strajku medyków - napisał szef rządu. Pierwszy odcinek trwa ponad 13 minut.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/32-proc-zwolennikow-rzadu-mateusza-morawieckiego-37-proc-to-jego-przeciwnicy,7170124958910081a ##

Podcast Morawieckiego jest dostępny na platformach Anchor.fm, Spotify i Apple Podcast.

 

Równocześnie w serwisie internetowym Mateusza Morawieckiego, działającym w domenie gov.pl, zaczęto wysyłać cotygodniowe listy elektroniczne opisujące działania rządu. Każdy internauta może zapisać się do otrzymywania tych newsletterów.

Mateusz Morawiecki od kilku lat jest aktywny w mediach społecznościowych. Jego fanpage facebookowy ma 247 tys. obserwujących, profil twitterowy - 390 tys., a profil na Instagramie - 65,5 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media