Mateusz Zapała strategy directorem i partnerem w Kierunku Kreatywnym

Mateusz Zapała dołącza do agencji reklamowej Kierunek Kreatywny jako szef strategii oraz partner. W nowej roli będzie odpowiadał nie tylko za kompetencje strategiczne Kierunku, ale także całościowe wsparcie rozwoju agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Zapała strategy directorem i partnerem w Kierunku Kreatywnym
Mateusz Zapała

– Z Albertem znam się nie od dziś i wiem, że jeśli chodzi o kreatywność i reklamę, to patrzymy w jednym kierunku. Wierzymy, że skuteczna komunikacja musi mieć dwa komponenty: konkretny strategiczny kierunek oraz wyrazistą kreację, która go zrealizuje. Idealnie wyraża to nazwa agencji – mówi Mateusz Zapała, strategy director i partner w Kierunku Kreatywnym.

Mateusz Zapała jest związany z komunikacją marketingową od ponad 9 lat. Swoją karierę zaczynał w 2015 roku jako strateg w agencji Intellect, następnie pracował w Freshmail. Jako strateg najwięcej czasu spędził w agencji Dziadek do orzechów, gdzie razem z założycielem Kierunku Kreatywnego Albertem Stęclikiem, współtworzył dział planowania strategicznego. 

Po odejściu z “Dziadka” pracował po stronie klienta, w markach Sizeer oraz sieci Drogerii Pigment, gdzie współzarządzał działem marketingu. W czasie kilkunastu lat pracy realizował działania dla klientów takich jak Maspex, ING, PORTA Drzwi, Nestle, Unilever, Škoda czy Fiserv.

– Od początku powstania Kierunku, wiedziałem, że Mateusz byłby najlepszą osobą, której mogę oddać zarządzanie strategią w agencji. Cieszę się, że ten moment nastąpił. To ogromne wzmocnienie dla naszej agencji. – komentuje Albert Stęclik, założyciel i dyrektor kreatywny Kierunku Kreatywnego.

Wraz z rozpoczęciem pracy Mateusza Zapały w Kierunku Kreatywnym, bg przestał być odpowiedzialny za planowanie strategiczne, by w pełni poświęcić się roli dyrektora kreatywnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem