Maybelline najpopularniejszą reklamą w styczniu na polskim YouTube (TOP5)

Dwie reklamy z kampanii Maybelline "Make Up in The City" trafiły do zestawienia YouTube Ads Leaderboard za styczeń 2018. Podium uzupełniają Almette i Kuchnia Lidla.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Maybelline najpopularniejszą reklamą w styczniu na polskim YouTube (TOP5)

Pierwsze miejsce w cyklicznym zestawieniu YouTube zajęło wideo marki Maybelline "Sylwia Przybysz w looku inspirowanym Gigi Hadid - Make up in the City #35", w którym piosenkarka i juteberka oraz gospodarz programu Jarosław Juźwin pokazali, jak umalować się w nowojorskim stylu dzięki kosmetykom z serii Gigi Hadid.

Drugą lokatę zajął film Almette, w którym możemy zobaczyć, jak zwycięzcy loterii "Dom z natury po raz wtóry! po raz pierwszy przekraczają próg swojego nowego górskiego domku.

Podium zamyka Kuchnia Lidla ze spotem "Pączki nadziewane lodami", z którego dowiemy się jak przygotować pączki, w których tradycyjne różane nadzienie zastąpiły lody.

Na miejscu czwartym ponownie znajduje się klip Maybelline, tym razem z udziałem Margaret.  Jarosław Juźwin opowiedział o sposobach pielęgnacji skóry zimą i przygotował dla piosenkarki zimowy makijaż.

Pierwszą piątkę zamyka kampania PKN Orlen, promująca nową platformę komunikacyjną „Kierunek Orlen”.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]