Jedność kierowcy z samochodem w kampanii Mazdy (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Mazda prowadzona pod hasłem „Drive together”. Akcję przygotowały agencja reklamowa J. Walter Thompson Group Poland i dom mediowy Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jedność kierowcy z samochodem w kampanii Mazdy (wideo)

Reklamy pod hasłem „Drive together” opisują emocje towarzyszące prowadzeniu samochodu, podkreślają, jak jazda samochodem pobudza ludzkie zmysły. Do opisania więzi między samochodem a kierowcą używane jest japońskie określenie Jinba Ittai, które pierwotnie odnosiło się do idealnej harmonii między łucznikiem konnym a jego wierzchowcem.

W reklamach prezentowana jest nowa wersja samochodu Mazda MX-5 RF.

- Kiedy inne marki ograniczają udział kierowcy w prowadzeniu samochodu poprzez stosowanie zmian technologicznych, naszą rolą jest tworzenie samochodów, które pozwalają kierowcy poczuć bliskość z autem. Nasi projektanci i inżynierowie starają się opanować tę sztukę do perfekcji. Uważamy, że sprawna komunikacja między kierowcą i samochodem nie tylko zwiększa bezpieczeństwo jazdy, ale także powoduje, że dostarcza ona większej satysfakcji i przyjemności - komentuje tę akcję Tomasz Nagot, dyrektor marketingu Mazda Polska.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, internet oraz outdoor.

Większość reklam została przygotowana globalnie, ich adaptacją na polski rynek i przygotowaniem pozostałych materiałów zajęła się agencja reklamowa J. Walter Thompson Group Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu