SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

mBank Intensive reklamowany jako „oferta dla chcących więcej” (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca pakiet usług Intensive oferowany przez mBank. Marka jest promowana jako „oferta dla chcących więcej”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland i Mindshare Polska.

Article

W reklamach występują różne osoby pokazujące swoje pasje, takie jak jazda rowerem i na nartach, gra w squasha oraz egzotyczne podróże. Korzystają przy tym z usług dostępnych w ramach mBank Intensive.

Kampania podkreśla, że w tej ofercie dostępne są m.in. przelewy ekspresowe (realizowane w 15 minut), płatności kartą Visa za granicą bez prowizji, priorytetowa obsługa na mLinii, bezpłatne wypłaty z bankomatów na całym świecie oraz program Priceless Specials.

 

 

Działania są realizowane pod hasłem „mBank Intensive - oferta dla chcących więcej”. Obejmują internet, radio i prasę, potrwają do końca listopada.

 

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

 

  • Więcej informacji:
  • MBank
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: mBank Intensive reklamowany jako „oferta dla chcących więcej” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl